برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

گزارشی از دومین روز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید»

  • کد خبر: ۲۴۹۸۴۳
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
گزارشی از دومین روز جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید»
دومین روز از شصت‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «مهروشید» با برگزاری اردوی عکاسی ویژه در مکان‌های تاریخی مشهد و نشست تخصصی فیلمسازی با حضور مجید مجیدی برگزار شد.

الهام اسماعیلی| شهرآرانیوز، دومین روز از شصت‌و‌نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان تحت عنوان «مهروشید» امروز، یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳، در پردیس سینمای ملل مشهد با برگزاری اردوی عکاسی برگزار شد.

 این رویداد عکاسی با همکاری بخش «کوهستان مشهدگردی» شهرداری مشهد و با نظارت دبیرخانه جشنواره طراحی و اجرا شد.

در این اردوی عکاسی گروه ۱۷ نفره از عکاسان، با هماهنگی قبلی و دریافت مجوز‌های لازم، به صورت تخصصی به عکاسی از منزل رهبری در مشهد، موزه انقلاب، و حمام مهدی قلی بیک که از آثار تاریخی مهم این شهر هستند، پرداختند. همچنین بازدید از مسجد هفتاد و دو تن نیز در این برنامه قرار داشت.

این عکس‌ها پس از ویرایش نهایی در صفحه رسمی اینستاگرام انجمن سینمای جوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از آن نشست تخصصی فیلمسازی با حضور مجید مجیدی کارگردان، فیلمساز و هنرپیشه برجسته کشورمان با محوریت انتقال تجربیات به فیلمسازان جوان برگزار شد.

مجیدی که با آثار تحسین‌برانگیز خود در سطح ملی و بین‌المللی شناخته می‌شود، در این نشست به اشتراک‌گذاری تجربیات خود با فیلمسازان جوان پرداخت. 

این روز با نمایش مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه مختلف در سه سانس از ساعت ۱۶ تا ۲۳:۳۹ پایان می‌یابد.

در سانس اول فیلم‌های «نگهبان»، «شورشی»، «خوناب»، «نعش کش»، «راعپن نشانه»، «رگ و خون»، «حنا» و «باروت» به نمایش گذاشته خواهد شد.

در سانس دوم به فیلم‌های «بازدم»، «رقص آب»، «بشقاب پرنده»، «مرگ میمون غمگین»، «نامه‌ای از یک ناشناس»، «آمر آماتور‌های افغان» و «نخل‌های مردابی» اختصاص می‌یابد.

در سانس سوم آثاری، چون «لچک»، «رب زنبور عسل»، «خانه ماه»، «فروکاست»، «تنگه» و «بهش» پخش خواهد شد.

شصت و نهمین جشنواره فیلم و عکس منطقه‌ای سینمای جوان از ۱۷ لغایت ۲۰ شهریور در سینما ملل مشهد در حال برگزاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->