اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

انریکه در پاریس ماندنی می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۹۸۴۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
انریکه در پاریس ماندنی می‌شود
مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تمدید قرارداد سرمربی اسپانیایی خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، لوئیس انریکه که تابستان گذشته هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده گرفت، عملکردش در این تیم در یک سال اخیر نظر مدیران باشگاه را جلب کرده؛ به همین خاطر آنها خواهان امضای قراردادی جدید با این مربی اسپانیایی هستند.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده ارائه قراردادی جدید به انریکه ۵۴ ساله می‌کند، چون او را به عنوان بخشی کلیدی از پروژه خود می‌بینند.

طبق ادعای رومانو؛ سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا که قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن ژرمن تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد، این تابستان نقش مستقیمی در نقل‌وانتقالات PSG داشته و مورد احترام مدیران این باشگاه نیز هست.

انریکه فصل گذشته قهرمانی در لوشامپیونه، قهرمانی در جام حذفی فرانسه و قهرمانی در سوپرجام فرانسه را برای PSG به ارمغان آورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->