جزییات قتل اشتباهی رفیق با کلت کمری در تهران وجود ۷۷۰۰ کلاس درس با جمعیت بالای ۴۰ نفر در کشور علت حادثه مرگبار اتوبوس زائران بوشهری مشهد مشخص شد حریق خودرو در عنبرآباد کرمان سه کشته بر جای گذاشت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) عملیات حساس آتش‌نشانان مشهدی برای نجات جان شهروند معلق در ارتفاع ۳۵ متری+عکس(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف ۲ پراید در جاده قوچان-مشهد هشت مصدوم بر جای گذاشت (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه تولید ابر در جاده کلات (سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) تصادف اتوبوس با ساینا در گناباد ۴ کشته و مصدوم بر جای گذاشت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) پلیس فراجا: دستگیری پسر خداداد عزیزی صحت ندارد احکام کمیته‌های انضباطی دانشجویان به دستور وزیر بهداشت متوقف شد تخلف بهزیستی و کمیته امداد در اجرای کامل قوانین حمایت از مددجویان ۲۸ شهریور زمان اعزام نخستین گروه از زائران عمره به سرزمین وحی مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله طلاب مشهد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) حمله شیر نر باغ وحش ارم تهران به شیشه و شکستن آن + فیلم چند راهکار موثر برای ترک همیشگی سیگار هزینه استفاده زندانیان از پابند الکترونیکی چقدر است؟ برای کاهش چربی خون چه مواد غذایی مفید است؟ یک متخلف کشتار غیرمجاز گاو در سبزوار به پرداخت هزینه نقدی محکوم شد هوشمندسازی پرونده سلامت بیماران و دسترسی به تصاویر پزشکی بیماران در سامانه PACS تغذیه سالم و مقوی نقش زیادی در سلامت و یادگیری دانش‌آموزان دارد رئیس جدید دانشگاه تهران منصوب شد + بیوگرافی و سوابق اجساد فوتی‌های واژگونی اتوبوس بوشهر-مشهد، احراز هویت نشده است | همه فوت شدگان، زن هستند (۲۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ادارات منطقه سیستان به علت طوفان تعطیل شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۰۱۴۵
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
  • ۱
ادارات منطقه سیستان به علت طوفان تعطیل شد (۲۰ شهریور ۱۴۰۳)
مدیریت بحران منطقه سیستان اعلام کرد: تمامی مراکز دولتی و بانک‌های منطقه سیستان به دلیل باد شدید و طوفان گرد و خاک امروز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس تصمیم مدیریت بحران شهرستان‌های منطقه سیستان با توجه به وقوع طوفان گرد و خاک و افزایش ریزگردها فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های شهرستان‌ زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به جز مراکز خدمات رسان و مراکز بهداشتی و درمانی در روز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه تعطیل اعلام شد.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: وزش باد شدید بامداد زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به ۳ هزار متر کاهش داد.

محسن حیدری بیان کرد: امروز در شمال استان باد شدید و گردوخاک نقاط مستعد طوفان گردوخاک تداوم دارد، از چهارشنبه تا اواسط هفته آینده این شرایط با شدت کمتر پیش‌بینی می شود.

وی توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود. احتیاط در ترددهای جاده ای و محافظت از گلخانه ها و محصولات توصیه می شود و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
این وضعیت همیشگی شمال استان سیستان و بلوچستان ،بخش سیستان هس،و نتیجه ندادن حق آبه ایرانیها توسط افغانی ها است ،پنجاه سال به افغانیها پناه دادیم اینم نتیجه اش ،خشک شدن تالاب هامون و بادهای ممتد پر از شن و ماسه و خاک
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->