اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 

  • کد خبر: ۲۵۰۳۱۹
  • ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
۲ نقره، سهم شمشیربازی خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور 
دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از کسب دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری خبر داد.

رامین سقا سرشوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص حضور نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری شمشیربازی، اعلام کرد: مسابقات جوانان و نوجوانان کشوری در بخش بانوان در رشته شمشیربازی از ۱۶ شهریور ماه در اصفهان در ۳ اسلحه با حضور ۳۱ استان برگزار شد و بانوان خراسان رضوی در رده سنی جوانان در بین ۷۰ بازیکن تیام عباس نژاد در بخش انفرادی موفق به پیروزی در برابر تمام حریفان شد و به مرحله حذفی راه یافت.

وی افزود: در دور اول و در بین ۶۴ نفر استراحت خورد و در بین ۳۲ نفر جدول با پیروزی ۱۵ بر ۹ توابع را شکست داد و به ۱۶ نفر برتر راه یافت. عباس‌نژاد با غلبه بر نماینده تیم یزد به جدول ۸ نفر برتر راه یافت و در یک هشتم نهایی به دیگر نماینده استان یعنی مهشید نیازی با نتیجه ۱۵ بر ۹ پیروز شد و در نهایت در فینال با نماینده اصفهان نتیجه را واگذار و به مدال نقره این دور از رقابت‌ها دست یافت.

دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی ادامه داد: در بخش تیمی مسابقات شمشیربازی جوانان که ۱۸ شهریور برگزار گردید تیم خراسان رضوی متشکل از تیام عباس نژاد، مهشید نیازی، الینا عرفانیان و آیلین علی‌اکبری در این رقابت‌ها حاضر شد و ابتدا در جدول حذفی ۳۲ تیم در دور اول استراحت خورد و به جدول ۲۶ تیم صعود کرد و با پیروزی ۴۵ بر ۱۸ مقابل اردبیل به جمع ۸ تیم صعود کرد و سپس تیم زنجان را با نتیجه ۴۵ بر ۱۹ مغلوب کرد و راهی ۴ تیم برتر شد و سپس با پیروزی مقابل ۴۵ بر ۳۹ یزد به فینال راه یافت و در فینال نتیجه را ۴۵ بر  به اصفهان ۳۲ واگذار کرد و به رتبه دوم بسنده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->