آخرین فرصت آبی‌ها برای جذب مهاجم خارجی | لیست استقلال خالی می‌شود؟ تاریخ و ساعت بازی منچسترسیتی و اینتر در لیگ قهرمانان | طارمی در جستجوی شگفتی‌سازی ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و دیناموزاگرب در لیگ قهرمانان حسن یزدانی کتف راست را در فرانسه عمل کرد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی یوونتوس و آیندهوون (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) | نمایش مقتدرانه بانوی پیر پخش زنده بازی لیورپول و میلان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و اشتوتگارت (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| شکست عجیب شاگردان مورایس ویدیو خلاصه بازی سپاهان و الوحدات اردن(۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمال برگزاری دیدار ایران - قطر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ورزشگاه ثامن مشهد نونوار می‌شود پایان انتظار برای سالن ۶ هزارنفری ثامن الائمه (ع) زمزمه بازگشت رامین رضاییان به تیم ملی لیگ قهرمانان چشم‌انتظار درخشش پدیده‌ها
سرخط خبرها

تکذیب بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال

  • کد خبر: ۲۵۰۷۶۳
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
تکذیب بازگشت هاشمی‌نسب به استقلال
مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند تا این لحظه جواد نکونام برای بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به این باشگاه هیچ درخواستی را اعلام نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال خبر‌ها درباره بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به کادر فنی استقلال را تا این لحظه تایید نکرده‌اند. طی روز‌های اخیربار‌ها درباره احتمال بازگشت مهدی هاشمی‌نسب به استقلال خبر‌هایی در رسانه‌ها منتشر شده است، اما مسئولان باشگاه استقلال تا زمانی که جواد نکونام درخواست بازگشت هاشمی‌نسب به کادر فنی را مطرح نکند، برای بازگشت این مربی اقدامی نخواهند کرد.

 درواقع دلیل اینکه باشگاه استقلال موضوع بازگشت هاشمی نسب را تایید نکرده این است که از طرف نکونام درخواستی نشده است. با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود بعد از اینکه نکونام از دو بازی آینده به سلامت عبور کرد، پیرامون بازگشت مهدی هاشمی‌نسب در استقلال صحبت‌ها جدی شود. هرچند که در آن زمان نیز مسئولان باشگاه استقلال ممکن است به دلیل محدودیت‌های مالی و ثبت قرارداد با بازگشت این مربی موافقت نکنند.  


به هرحال باید دیدسرنوشت کادر فنی استقلال چه خواهد شد ودرحالی که رجبی نیز به تازگی جدا شده، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->