مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده رییس TSG جام جهانی فوتسال صعود تیم ملی فوتبال ایران به رنکینگ ۱۹ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند
سرخط خبرها

اتفاقی تاریخی در جدیدترین خریدهای خارجی پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۵۰۷۸۸
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
اتفاقی تاریخی در جدیدترین خریدهای خارجی پرسپولیس
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برای اولین بار از ۳ کشور آفریقایی بازیکن جذب کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس تغییرات زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی به خود دید و بعد از رفتن چند ستاره از این تیم، مدیران باشگاه پرسپولیس اقدام به جذب بازیکنان جدید کردند.

پرسپولیس در تابستان ۳ بازیکن خارجی جذب کرد که آخرین آن لوکاس ژوائو بود. نکته جالب در خصوص خارجی‌های جذب شده توسط باشگاه پرسپولیس این است که هر سه خارجی جدید این تیم آفریقایی هستند که در نوع خودش جالب توجه است.

یکی دیگر از نکات جالب توجه خارجی‌های جدید پرسپولیس این است که پرسپولیس برای اولین بار از کشور‌های این نفرات بازیکن جذب کرده است.

پرسپولیس تا امروز از مراکش، الجزایر و آنگولا بازیکن در تیمش نداشته ولی حالا ایوب العملود مراکشی، الکسیس گندوز الجزایری و لوکاس ژوائوی آنگولایی را در ترکیب خود دارد که در نوع خودش جالب توجه است.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->