توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد
سرخط خبرها

معاون وزیر آموزش و پرورش: تمدید مجوز مدارس غیردولتی منوط به کسب صلاحیت‌های لازم است

  • کد خبر: ۲۵۰۸۵۱
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
معاون وزیر آموزش و پرورش: تمدید مجوز مدارس غیردولتی منوط به کسب صلاحیت‌های لازم است
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش تمدید مجوز فعالیت این مدارس را منوط به کسب صلاحیت‌های لازم دانست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد محمودزاده در نشستی با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های آموزشگاه‌ها و مؤسسات باید رسمی، قانونی و مطابق با قوانین دستگاه عالی تعلیم و تربیت کشور باشد اظهار کرد: مؤسسات و آموزشگاه‌های بدون مجوز مطابق قانون حق فعالیت ندارند و با متخلفین برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بازگشت به کتاب درسی، مدرسه و مرجعیت معلم از سیاست‌های نظام تعلیم و تربیت کشور است، عنوان کرد: مؤسسات و مراکز آزمون نیز باید اقدامات خود را در چارچوب سیاست‌های نظام آموزشی کشور دنبال کرده و دستگاه تعلیم و تربیت را در این مسیر همراهی و همیاری کنند.

محمودزاده بیان کرد: حتی یک دانش‌آموز هم نباید از چرخه تحصیل خارج بماند. ما باید با همگرایی، هم‌افزایی و همدلی در مسیر عدالت آموزشی حرکت کرده و فضای لازم را برای تحصیل همه دانش‌آموزان فراهم آوریم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مراکز آزمون باید با شفافیت تمام فعالیت‌های و برنامه‌های خود را ارائه دهند، تصریح کرد: وقتی برنامه‌ها شفاف و روشن باشد و اطلاع‌رسانی لازم به مردم انجام شود، قطعاً مردم با مطالعه عملکرد و خدمات هر مجموعه، بهترین‌ها را انتخاب خواهند کرد.

وی ادامه داد: به عنوان رئیس سازمان و کسی که مسئولیت آن را برعهده دارد، از کلیه مدارس و مراکز غیردولتی که متناسب با حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و قوانین دستگاه تعلیم و تربیت کشور حرکت می‌کنند، حمایت می‌کنم و از حقوق آنان منطبق بر قانون دفاع خواهم کرد.

محمودزاده گفت: در تمدید مجوز‌ها عملکرد مراکز به شکل جدی بررسی می‌شود. با ارزیابی دقیق از فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز، مجوز آنان تمدید خواهد شد و در صورتی که صلاحیت‌های لازم را کسب نکنند از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش فعالیت کلیه مراکز بدون مجوز را غیر مجاز دانست و خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت آموزشی برای افراد زیر ۲۰ سال باید با مجوز آموزش و پرورش انجام شود و مراکزی که از نهاد‌های دیگر نیز مجوز دارند باید حتماً فعالیت‌شان را زیر نظر آموزش و پرورش تطبیق دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->