توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟ نظر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره مصوبه کنکور بازنشستگان حساب خود را چک کنند | یک میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای بازنشستگان لشکری واریز شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اورژانس مشهد با کمبود ۱۰۰ دستگاه آمبولانس مواجه است رئیس جمعیت هلال احمر ایران: حال عمومی سفیر ایران در لبنان خوب است + فیلم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد و خیزش گردوخاک در جنوب و شرق استان ترافیک پرحجم اول مهر ۱۴۰۳ در انتظار مشهدی‌ها فعالیت بدون مجوز صد‌ها صرافی رمزارز در داخل کشور «جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + ویدئو تأخیر شش‌ماهه در اجرای قوانین «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان» و «سامان‌دهی کارمندان دولت» زورگیری خشن اتباع غیرمجاز از موتورسواران در مشهد + عکس سرویس‌دهی اتوبوس و مترو مشهد در روز اول مهر، رایگان است آغاز سال تحصیلی بدون کمبود معلم جزئیات روند رسیدگی به درخواست‌های تغییر جنسیت، در گفتگو با کارشناس پزشکی قانونی مشهد
سرخط خبرها

فرصت یک‌ساله برای جلوگیری از سلب‌امتیاز خطوط بدهکار

  • کد خبر: ۲۵۰۸۵۸
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
فرصت یک‌ساله برای جلوگیری از سلب‌امتیاز خطوط بدهکار
به گفته شرکت مخابرات، مسئله سلب‌امتیاز خطوط تلفن به‌دلیل پرداخت نکردن بدهی، قانونی و بر‌اساس ضوابطی است که در هنگام واگذاری خطوط به مشترک، آگاهی‌های لازم در این مورد ارائه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسئله سلب‌امتیاز خطوط تلفن به‌دلیل پرداخت نکردن بدهی از سوی مالکان یکی از مواردی است که اگرچه از سوی شهروندان مورد‌گلایه و اعتراض است، به گفته شرکت مخابرات، قانونی و بر‌اساس ضوابطی است که در هنگام واگذاری خطوط به مشترک، آگاهی‌های لازم در این مورد ارائه شده است. مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرا در‌این‌باره گفت: زمانی که شهروندی برای دریافت اشتراک تلفن مراجعه می‌کند، فرمی برای ثبت‌نام به او ارائه می‌شود که در آن فرم از مفاد قوانین و مقررات مخابرات مطلع می‌شود.

اشراف مشترکان به قوانین

حسن اروجی با بیان اینکه در زمان ثبت‌نام آگاهی لازم به مشترک داده می‌شود، اظهار کرد: یکی از این قوانین و مطالبی که در آن فرم نوشته‌شده درباره اخطار‌هایی است که از سوی مخابرات در زمان پرداخت نشدن بدهی به مشترک داده می‌شود. وی درباره مراحل این اخطار‌ها افزود: اگر مشترک هزینه خط تلفنش را پرداخت نکند، مخابرات اجازه دارد در مرحله اول خط تلفن مشترک را یک‌طرفه کند و بعد از این زمان اگر برای تسویه مراجعه نکرد، قطع دو‌طرفه صورت می‌گیرد. 

در‌واقع دو فرصت به مشترک داده شده است، اما اگر برای پرداخت بدهی مراجعه نکند، در مرحله سوم تخلیه خط مشترک انجام می‌شود. وی ادامه داد: بنابراین با پیامک و پیام صوتی، اطلاع‌رسانی لازم را به مشترک انجام می‌دهیم. اگر در زمان قانونی مراجعه نکند و بدهی خط پرداخت نشود، در این مرحله سلب‌امتیاز خط انجام می‌شود.

سلب‌امتیاز پس از ۳ مرحله اخطار

مدیر مخابرات منطقه خراسان‌رضوی تصریح کرد: این‌طور نیست که یک‌باره خط سلب‌امتیاز شود. در نهایت مخابرات مجاز است که اگر شهروند دیگری در آن منطقه مراجعه کرد و به خط نیاز داشت، این خط به او واگذار شود.
اروجی گفت: از زمان قطع یک‌طرفه، مشترک دوازده ماه وقت دارد که بدهی‌اش را پرداخت کند تا خط وصل شود، اما اگر بعد از همه اخطار‌ها و فرصت یک‌ساله مراجعه نکند، این مسئله منجر به سلب‌امتیاز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->