سردار غیاثی: نیرو‌های مسلح برای جان‌فشانی در دفاع از ایران اسلامی آماده‌اند فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه: عالی‌ترین فصائل اخلاقی در دفاع مقدس ظهور و بروز کرد انسداد مرزهای شرقی کشور با تکیه بر توان داخلی گروه‌های رزمی ارتش سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درگذشت + سوابق موشک‌های ضدزره ارتش به موشک‌های هوشمند، و راکت‌های بردبلند به نقطه‌زن تبدیل شده است فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: هفته وحدت، پاسداشت میراث مشترک مسلمانان است امیر امان‌اللهی: تعامل و هماهنگی میان نیرو‌های مسلح مستقر در استان خراسان رضوی برقرار است ویدئو | رژۀ ۶ زیردریایی تمام‌ایرانی غدیر و ناو شهید مهدوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: امت اسلامی با استفاده از قدرت درونی خود رژیم صهیونیستی را از قلب جامعه اسلامی نابود خواهد کرد + فیلم عراقچی در بدو ورود به نیویورک: رژیم صهیونیستی به هدف افزایش تنش و جنگ نخواهد رسید استفاده از تلگرام برای مقامات اوکراینی ممنوع شد حزب‌الله فیلمی از شهید «محمد عقیل» منتشر کرد جمعی از سفرای کشور‌های اسلامی امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند کرد (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مشهد: در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم عراقچی در صدر هیئتی، وارد نیویورک شد | رئیس‌جمهور فردا (یکم مهر ۱۴۰۳) عازم نیویورک می‌شود از پهپاد انتحاری «شاهد ۱۳۶ B» سپاه در مراسم رژه نیروهای مسلح رونمایی شد ویدئو | رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه برای نخستین بار در جریان رژه نیروهای مسلح مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار شد + فیلم پزشکیان: قدرت ایران باعث شده هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند+ فیلم رژه نیرو‌های مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران + فیلم حزب‌الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان ارشد خود را تأیید کرد| «ابراهیم عقیل» که بود؟ + سوابق
سرخط خبرها

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مشهد: در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم

  • کد خبر: ۲۵۱۹۱۶
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در مشهد: در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم و این مقاومت به نتیجه می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ ستاد «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه ۳۱ شهریور یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح استان خراسان رضوی در مشهد با یادآوری روز‌های حماسه و ایثار دوران دفاع مقدس، یاد و خاطره بیش از ۱۷ هزار شهید استان خراسان و ۶ هزار شهید لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه را گرامی داشت و گفت: ۱۸ ماه پیش از آغاز جنگ تحمیلی توطئه ایادی شرق و غرب در کشور نیرو‌های مسلح را به خود مشغول کرده بود. دشمن پیش از پیروزی انقلاب توطئه خود را آغاز کرده بود که انقلاب به پیروزی نرسد و اگر به پیروزی رسید هم نتواند به کار خود ادامه دهد.

وی افزود: در سال ۱۳۵۹ و در چنین روزی، رژیم بعث عراق با پشتیبانی همه جانبه شرق و غرب حمله وحشیانه خود را به مرز‌های جمهوری اسلامی آغاز کرد. هر چند کارشناسان و تحلیلگران در آن زمان معتقد بودند همراهی شرق و غرب موجب پیروزی استکبار خواهد شد، اما رهبری امام و وحدت مردم خواب آنها را به هم ریخت.

امیر نعمتی تاکید کرد: آنها نمی‌دانستند اگر ملت پشت سر امام خود حرکت کند، هیچ قدرتی نمی‌تواند با آنها هم‌آوردی کند.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های نظامی کشور‌های مختلف در همراهی با رژیم بعث عراق گفت: ما فقط با رژیم بعث عراق درگیر نبودیم. همه ایادی استکبار با همه توان خود رژیم بعث را پشتیبانی می‌کردند. آن هم در حالی که از پیروزی انقلاب اسلامی هم مدت چندانی نگذشته بود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: مهمترین عامل پیروزی ایران، اتکای مردم ایران به خدا بود و رهبری امام و پیروی مردم از ایشان، وحدت و اتحاد همه اقشار مردم و نیرو‌های مسلح، مولفه‌های دیگری است که باعث پیروزی مردم ایران شد.

وی افزود: اتکا به معنویت در جبهه‌ها و در جای جای کشور، انگیزه و روحیه‌ای بی‌بدیل را در مردم ایجاد کرد تا موتور محرک پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس باشد.

امیر نعمتی با گرامیداشت رزمندگان رزمندگان استان خراسان در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، قریب به ۳۰۰ هزار رزمنده داوطلب علاوه بر رزمندگان نیرو‌های مسلح داشتیم که از افتخارات این استان در آن دوران به شمار می‌آید.

وی در ادامه با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و تجاوز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: در این روز‌ها دشمن اقدامات وحشی‌گرانه‌ای علیه جبهه مقاومت انجام می‌دهد و حدود یک سال از حمله رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی به غزه می‌گذرد. ضمن این که ایادی استکبار هم با این رژیم همراهی داشته‌اند. اما آنها از این غافل هستند که همانند دوره دفاع مقدس، این همراهی هم کار به جایی نخواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: وحشی‌گری رژیم صهیونیستی، حاکی از استیصال و دست و پا زدن‌های این رژیم در حال غرق شدن است. در آینده نزدیک پیروزی جبهه مقاومت را جشن می‌گیریم و این مقاومت به نتیجه می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->