درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

برنامه‌ای برای بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم جاری نداریم/آغاز ثبت درخواست حذف ترم از این هفته

  • کد خبر: ۲۵۶۵۹
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
برنامه‌ای برای بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم جاری نداریم/آغاز ثبت درخواست حذف ترم از این هفته
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر از آغاز ثبت درخواست حذف ترم دانشجویان از هفته جاری خبر داد و گفت: این درخواست‌ها در مدت زمان ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از دریافت، پاسخ داده می‌شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، عبدالمجید خشنود گفت: یکی از خواسته‌های دانشجویان این بود که در یک بازه زمانی مشخص بتوانند وسایل ضروری و آموزشی خود را از خوابگاه خارج کنند که این تقاضا محقق شد و سرپرست خوابگاه‌ها با راهنمایی دانشجویان بخشی از وسایل ضروری نظیر کتاب، لپ‌تاپ و... را از طریق پست به آن‌ها ارسال کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: هزینه پست وسایل دانشجویان از خوابگاه‌ها توسط خود آن‌ها پرداخت شد و اخیرا نیز با لغو محدودیت تردد بین استانی برخی از دانشجویان با حضور در خوابگاه‌ها وسایل شخصی خود را خارج کردند.

دکتر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا این است که فعلا خوابگاه‌ها بازگشایی نشوند و ما نیز تابع این تصمیم هستیم و فقط یکی از خوابگاه‌های بین‌المللی دانشگاه خواجه‌نصیر باز است که حدود ۱۶ دانشجو در آن ساکن هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر با بیان اینکه بیشتر دانشجویان این دانشگاه مطالبات آموزشی است گفت: حذف ترم، حذف واحد و سنوات از جمله خواسته‌های دانشجویان است که ما منتظر هستیم سامانه الکترونیکی حذف ترم در هفته جاری فعال شود تا دانشجویان بتوانند تقاضای خود را ثبت کنند.

به گفته وی، باتوجه‌به اینکه قبل از شیوع کرونا درخواست‌های اولیه دانشجویان برای کمیسیون موارد خاص به صورت حضوری ارائه می‌شد، بنابراین کمی در سامانه الکترونیکی که به این منظور فعال شده است با ایراد مواجه شدیم که البته زیرساخت‌های این سامانه تهیه شده و این ایرادات نیز در حال رفع شدن است.

دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه خواجه‌نصیر تأکید کرد: یکی دیگر از درخواست‌های دانشجویان حذف سنوات رفاهی برای دانشجویانی است که سنوات آموزشی آن‌ها حذف می‌شود. دانشجویان خواستار این هستند که بعد از حذف ترم بتوانند از سنوات رفاهی نیز بهره‌مند شوند تا از امکاناتی نظیر خوابگاه استفاده کنند و یک ترم به تخصیص خوابگاه یا سایر تسهیلات رفاهی اضافه شود.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه‌نصیر در پایان یادآور شد: دانشجویان درخواست خود را برای حذف ترم یا واحد را بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت در سامانه گلستان ثبت کنند و روز‌های دوشنبه کمسیون موارد خاص این درخواست‌ها را بررسی خواهد کرد.
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->