آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در نیشابور، جان زن را گرفت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران: زائران اربعین بلیت را رفت‌وبرگشت تهیه کنند واژگونی پژو ۴۰۵ در محور نیشابور_مشهد ۷ مصدوم برجای گذاشت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره): پرواز‌های این فرودگاه بدون هیچ اختلالی در حال انجام است تصادف در بردسکن ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۲۹ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳) | تداوم روند تدریجی افزایش دما در استان خزانه‌داری کل کشور: بدهی دولت به تأمین‌اجتماعی، ۱۶۰ هزار میلیارد تومان است تداوم بارش باران و وقوع رعد‌وبرق در برخی استان‌ها (۲۹ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تامین اجتماعی درباره صدور حکم جدید بازنشستگان | متناسب‌سازی طبق قانون اجرایی می‌شود (۲۹ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان در انتظار صدور احکام حقوق | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی را زودتر واریز کنید زلزله ۷.۴ ریشتری شمال شیلی و مرز آرژانتین را لرزاند (۲۹ تیر ۱۴۰۳) کشف ۴۷ هزار عدد قرص غیرمجاز در مشهد (۲۹ تیر ۱۴۰۳) ماجرای فرود خبرساز پرواز تهران - کرمان چه بود؟ (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سه برند غیرمجاز ماسکهای زیبایی اعلام شد هنگام گرمازدگی از استامینوفن استفاده نکنید حریق سوپر مارکت در خیابان پیامبر اعظم حادثه آفرید (۲۸ تیر ۱۴۰۳) سقط جنین زن سرایدار با لگد دردناک همسایه سنگدل دعوا بر سر شارژ ساختمان به قتل خونین انجامید قتل دلخراش دختردایی پنج ساله+جزییات حریق انبار روغن در مشهد با تلاش آتش‌نشانان اطفا شد همراهی شیطانی مادر و دختر برای قتل مرد میانسال وزارت بهداشت: پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی در امنیت کامل برگزار شد
سرخط خبرها

تخلفات درمان کرونا را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنید

  • کد خبر: ۲۵۸۳۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
تخلفات درمان کرونا را به سامانه ۱۹۰ گزارش کنید
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای درمان رایگان بیماران کرونا در بیمارستان‌ها گفت: اگر مواردی هست که مردم دچار مشکل شده‌اند و هنوز دریافت‌هایی در بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی انجام می‌شود، حتما با سامانه ۱۹۰ بخش درمان مطرح کنند تا ثبت شود و پیگیری کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدحسین حیدری افزود: با‌توجه‌به آخرین بخش‌نامه وزیر بهداشت مبنی بر رایگان شدن درمان بیماران کرونایی، بر اساس بازرسی‌های انجام شده و گزارش‌های مردمی، از برخی بیمارستان‌ها گزارش‌هایی را داشتیم که دریافت‌هایی از مردم انجام شده است. این مسئله را با وزیر بهداشت و معاونان وزارت بهداشت مطرح کردیم و مقرر شد که از ظرفیت‌های خاص بیمه، مددکاری بیمارستان‌ها و... استفاده کنیم تا مردم این پرداخت‌ها را نداشته باشند. باز هم اگر مواردی است که مردم دچار مشکل شدند و هنوز دریافت‌هایی در بیمارستان‌ها برای بیماران کرونایی انجام شده، حتما با سامانه ۱۹۰ بخش درمان مطرح کنند تا ثبت شود و پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر به صورت ویژه چند همکار را از حوزه تعرفه در برخی بیمارستان‌ها مأمور کردیم تا این موارد را بررسی کنند. امیدواریم شرایطی فراهم شود تا با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شود، بیمارستان‌ها ملزم شوند که بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را درباره مسائل مالی بیماران انجام دهند.

حیدری تأکید کرد: روال کلی برخورد‌ها در این زمینه این است که ستاد تعرفه استان‌ها، موظف هستند که طبق قوانین تعزیراتی با آن بیمارستان‌ها برخورد کنند، اما از آنجایی که در حال حاضر موقعیت ویژه است و دستورالعمل‌های خاصی هم مطرح است، باید شرایطی ایجاد کنیم که به صورت اضطراری به این موارد رسیدگی شود. به همین دلیل تمام پرونده‌های مربوط به این موضوع را با همکارانمان در حوزه تعرفه در کل کشور هماهنگ کردیم که به‌محض دریافت این شکایات همان روز تشکیل جلسه دهند و تکلیف بیمارستان را مشخص کنند.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->