سرخط خبرها

تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان

  • کد خبر: ۲۹۲۸۶۲
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
تداوم کامیابی‌های تکواندو؛ این‌بار در رده نوجوانان
چهاردهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۳۶ تکواندوکار از ۹۶ کشور به میزبانی کره‌جنوبی در شهر چانچئون آغاز شد و بعد از ۶ روز رقابت بهترین‌ها در نهایت با قهرمانی تیم ملی کشورمان در هر مجموع دو گروه دختران و پسران به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، در گروه دختران، تیم ملی تکواندو با چهار طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. برای تیم دختران پرنیان نوری، آیناز نصیری، حنا زرین کمر و غزال هوشمند ۴ مدال طلا کسب کرده‌اند. ساغر مرادی نیز یک نشان نقره به دست آورد. بعد از دختران ایران، کره‌جنوبی با یک طلا و سه نقره نایب قهرمان شد. کرواسی با یک طلا، یک نقره و دو برنز در جای سوم ایستاد. چین تایپه با یک طلا و یک برنز، مراکش، تونس و فیلیپین هم هر کدام با یک طلا در خانه‌های بعدی قرار گرفتند.
همچنین رقابت تیم پسران ایران در کورس قهرمانی، از کره‌جنوبی میزبان این رقابت‌ها در روز پایانی عبور کرد و با وجود اشتباه محرز داور و حذف غیر منصفانه رادین زینالی، نوجوانان ایرانی با کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز عنوان قهرمانی را در این بخش از آن خود کردند. امیرمحمد اشرافی، سینا محترمی، مهدی رزمیان سه نشان طلا، علی‌اکبر ابراهیمی مدال نقره و امین‌محمد احمدوند به همراه امیرمحمد نصیراحمدی هم دو برنز کسب کردند. کره‌جنوبی در بخش پسران هم با سه طلا، یک نقره و یک برنز نایب قهرمان شد. ازبکستان و روسیه با یک طلا و یک برنز، کرواسی و یونان هم هر کدام با یک برنز جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. تیم ملی ایران در مجموع دختران و پسران نیز با کسب ۷ طلا، دو نقره و سه برنز برای نخستین‌بار جایگاه نخست جدول توزیع مدال‌ها را از آن خود کرد. کره‌جنوبی با چهار طلا، ۴ نقره و یک برنز دوم شد. کرواسی با دو طلا، یک نقره و سه برنز در جای سوم قرار گرفت.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->