پخش زنده بازی اینتر و میلان (۱ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و آرسنال (۱ مهر ۱۴۰۳) | دژ مستحکم پپ فرو ریختنی نیست! زمان بازی ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه بازی تیم ملی فوتسال ایران و فرانسه(۱ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| صعود به مرحله بعد پخش زنده بازی منچسترسیتی و آرسنال (اول مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیم ملی فوتسال افغانستان به جمع ۱۶ تیم جام جهانی ازبکستان راه یافت محرومیت ۴ ماهه برای داود رفعتی معمای عجیب دی‌یونگ در بارسلونا جهانبخش - توئنته، یک قدم تا امضا پخش زنده بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال (اول مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال در باتلاق حاشیه گرفتار شده پورعلی‌گنجی دربی را از دست داد مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی: فدراسیون فوتبال مسئول اجرایی بازی ایران - قطر است حمایت هولدینگ از نکونام: هیچ کس حق بی احترامی به سرمربی را ندارد آنفلوانزای بدموقع شمسایی + عکس تمجید رسانه‌های ایتالیا از مهدی طارمی در آستانه دربی دلامادونیا احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی ۱۰۴ علیپور جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کرد منچستریونایتد با آلگری وارد مذاکره شد چالش جواد نکونام برای انتخاب جانشین کاپیتان دوم استقلال
سرخط خبرها

محرومیت ۴ ماهه برای داود رفعتی

  • کد خبر: ۲۶۰۱۲۰
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
محرومیت ۴ ماهه برای داود رفعتی
داود رفعتی، ناظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل برخی تخلفات و کم کاری‌ها به مدت چهار ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده و نمی‌تواند هیچ فعالیتی داشته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درگذشت یکی از هواداران باشگاه ملوان در جریان بازی سپاهان و ملوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دارفانی را وداع گفت که بعد از وقوع این حادثه ناگوار اعلام شد ناظر آن بازی در به وجود آمدن این شرایط نامناسب نقش داشته است. به همین دلیل نیز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داود رفعتی را که در آن بازی به عنوان ناظر فعالیت می‌کرد با محرومیت مواجه ساخت.

متن حکم به این شرح است:


به لحاظ احراز تخلف نقض اصول کلی رفتار مستند به مواد ۴، ۵۱، ۸۴، ۱۱۳ و ۱۱۷ از مقررات انضباطی داود رفعتی با لحاظ ماده ۹۲ این مقررات به مدت ۴ ماه محرومیت از هرگونه فعالیت در زمینه نظارت در فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال در داخل کشور که یک ماه آن به مدت یکسال تعلیق می‌گردد.
به این ترتیب داود رفعتی قادرنیست تاچهار ماه دیگر در میادین فوتبال ظاهر شود و بر اساس حکم صادره باید تا پایان دوران محرومت دور از فوتبال باشد. این حکم درحالی اعلام شده که رفعتی به عنوان ناظر موردتاییدکنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران مشغول به فعالیت است و برخی کلاس‌های بین المللی توسط او به اجراء گذاشته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->