انتصاب سرپرست منطقه یک شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) انتصاب مشاور عالی شهردار و مدیر منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) روند اجرای احداث پروژه بولوار کرامت مشهد به سرعت ادامه دارد اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پلمب واحد‌های صنفی شغل مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد حفاری طولانی‌ترین مسیر قطار شهری مشهد به میدان امام علی (ع) رسید آغاز عملیات جمع‌آوری تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ مردم مشهد پس از وعده صادق ۲ | شادمانی مردم مشهد در پی حمله قدرتمندانه موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تمام پرواز‌های فرودگاه مشهد لغو شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خانه‌های تاریخی مشهد، آماده حضور علاقه‌مندان است تجمع ضدصهیونیستی کادر درمان مشهد در اعلام آمادگی اعزام به لبنان + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ سال است تونل تاریخی در میدان ده‌دی مشهد آماده بازدید خواهد شد + فیلم گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ حدود ۱۶۰ میلیون سفر از طریق ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد انجام شده است برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
در سال گذشته رقم خورد

ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۵۴۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
ارجاع ۱۳۷ هزار پیام مردمی ۱۳۷ جهت پاسخگویی به مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از ارجاع ۱۳۷ هزار و ۶۵ درخواست مردمی توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال ۹۸، برای پاسخگویی و انجام به مناطق ۱۳ گانه شهرداری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: طی سال گذشته، درخواست‌های ۱۳۷ هزار و ۶۵ شهروند تماس گیرنده با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرتبط با مناطق ۱۳ گانه شهرداری بود که بعد از ثبت، جهت پاسخگویی و انجام، به حوزه مربوطه ارجاع شد.

وی ادامه داد: منطقه دو با ۱۸ درصد، منطقه سه با ۱۲ درصد و منطقه نه با ۱۱ درصد، بیشترین تعداد درخواست‌های شهروندی و منطقه ثامن با ۲ درصد، مناطق پنج و دوازده نیز هر کدام با ۴ درصد، کمترین تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

رمضانی فرخد با تقدیر  از مشارکت خوب شهروندان جهت تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل و مشکلات شهری، اضافه کرد: ساکنان منطقه ثامن با ۵۰ درصد، منطقه هشت با ۲۵ درصد و منطقه دوازده با ۲۰ درصد، بیشترین مشارکت را در تماس با ۱۳۷ و انعکاس مسائل شهری داشته اند.

وی با اشاره به اینکه در همه مناطق شهری، بیش از ۹۵ درصد درخواست‌های مردمی، پاسخگویی شده است، گفت: در حوزه حل مشکل شهروند و انجام درخواست‌های شهروندی، میانگین عملکرد همه حوزه‌های شهرداری مشهد در سال ۹۸، ۶۱ درصد بوده است که منطقه شش با ۶۹ درصد، ثامن با ۶۶ درصد و منطقه پنج با ۶۵ درصد، بیشترین میزان حل مشکل شهروند و درخواست‌های به نتیجه رسیده را در میان مناطق شهری داشته اند و مناطق یک، چهار، یازده، ده و هشت نیز بالاتر از میانگین سال بوده اند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز137 مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->