بازگشایی ورودی ایستگاه شهدای خط۳ متروی مشهد از ساختمان هدایت شهرداری مشهد، برترین دستگاه استان در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نگاهی به نخستین سرشماری دقیق در مشهد | احوالات نفوس ارض اقدس نخست‌وزیر قطر از تلاش برای پرکردن شکاف بین واشینگتن و تهران خبر داد سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز زیارتی امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار چهره به چهره اهالی مهدی آباد با شهردار منطقه ۵ مشهد | مهدی آباد در مسیر تغییر، با همدلی مردم و مدیریت شهری شهردار مشهد مقدس: باید ذهنیت جامعه درباره فرزندآوری تغییر کند | کاهش ۵ درصدی طلاق و آغاز پویش «قدم نورسیده» در مشهد معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به تاجیکستان رفت سلیمی: پدران در سیاست‌های جمعیتی فراموش نشوند | نشان ملی مهر مادری باید در سطح دولت تصویب شود سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی در روز زیارتی مخصوص امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: زمان بحران، وقت تصمیم نیست؛ باید سریع‌تر برای جمعیت چاره‌اندیشی کرد + فیلم ثبت ششمین روز پیاپی آلودگی هوا در کلانشهر مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار سالار عقیلی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس | ابراز تمایل خادم هنرمند بارگاه منور رضوی برای اجرای برنامه‌های فاخر در شهر امام مهربانی‌ها اجرای زنده «بچه مرشد ۲» در مشهد | پویشی برای پاسداشت زبان فارسی + فیلم برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در مشهد تشکیل قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع مالی شهرداری مشهد درباره فروش قدیمی‌ترین میدان شهر مشهد | روزی که میدان ارگ را فروختند کشف یک میلیارد ریال داروی قاچاق از عطاری‌های خواف خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) بازاری در ساحل شلوغ دریا ناصحی: مشکلات ترافیک مشهد با تکمیل پروژه‌های معابر حل می‌شود
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->