انتصاب سرپرست منطقه یک شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) انتصاب مشاور عالی شهردار و مدیر منطقه ثامن شهرداری مشهدمقدس (۱۱ مهر ۱۴۰۳) روند اجرای احداث پروژه بولوار کرامت مشهد به سرعت ادامه دارد اعمال‌قانون ۳۰۶۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پلمب واحد‌های صنفی شغل مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد حفاری طولانی‌ترین مسیر قطار شهری مشهد به میدان امام علی (ع) رسید آغاز عملیات جمع‌آوری تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ مردم مشهد پس از وعده صادق ۲ | شادمانی مردم مشهد در پی حمله قدرتمندانه موشکی ایران به رژیم صهیونیستی + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) تمام پرواز‌های فرودگاه مشهد لغو شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خانه‌های تاریخی مشهد، آماده حضور علاقه‌مندان است تجمع ضدصهیونیستی کادر درمان مشهد در اعلام آمادگی اعزام به لبنان + فیلم (۱۰ مهر ۱۴۰۳) قدمت تونل تاریخی میدان ده دی تقریبا ۱۰۰ سال است تونل تاریخی در میدان ده‌دی مشهد آماده بازدید خواهد شد + فیلم گذری بر تاریخ و پیشینه روستایی بسیار قدیمی در شرق مشهد | ردپای قزاق‌ها در «پاوا» ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم در شش‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۳ حدود ۱۶۰ میلیون سفر از طریق ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد انجام شده است برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹

  • کد خبر: ۲۶۸۴۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
برقراری ۵۶ هزار تماس میان شهروندان و مرکز ۱۳۷ در فروردین‌ماه ۹۹
سرپرست اداره ارتباطات شهرداری مشهد از برقراری ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷در فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: در فروردین‌ماه سال جاری، ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ رد و بدل شده است که از این تعداد ۴۴ هزار و ۲۴۸ تماس توسط شهروندان با مرکز ۱۳۷ گرفته شده و ۱۱ هزار و ۹۱۷ ارتباط نیز از سوی کارشناسان پاسخ‌گویی این مرکز با شهروندان جهت ارائه پاسخ درخواست‌های مردمی برقرار شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تماس‌های برقرار شده میان شهروندان و مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سال گذشته ۳۶ هزار و ۱۲۸ تماس بود که این رقم با افزایش ۵۵ درصدی در سال ۹۹ به ۵۶ هزار و ۱۶۵ تماس رسیده است.

وی گفت: از تماس‌های گرفته شده شهروندان به مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، بیش از ۳۱ هزار تماس در لحظه توسط کارشناسان واحد دریافت این مرکز پاسخ‌گویی شده و ۱۲ هزار و ۷۶۰ درخواست مردمی نیز ثبت شده و جهت پاسخ‌گویی به حوزه‌های مربوط در معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری ارجاع داده شده است که ۶۴ درصد از این نوع درخواست‌ها به نتیجه رسیده و مشکلات شهروندان حل شده است.
 
رمضانی فرخد با اشاره به اینکه تنها دو درصد از درخواست‌های شهروندان در فروردین ماه ۹۹ به علت نبود بودجه و اعتبار یا نداشتن طرح و برنامه انجام نشده است و ۲۳ درصد از درخواست‌ها نیز به علت اینکه مربوط به سایر ارگان‌ها بوده، امکان اجرا توسط شهرداری را نداشته است، اضافه کرد: ۱۱ درصد از درخواست‌های شهروندان نیز برای انجام، بازه زمانی از سوی واحد‌های اجرایی شهرداری دریافت نموده‌اند که در زمان مقرر حل مشکل می‌شود.

وی افزود: نظارت بر ساخت‌وسازها، توسعه و نگهداری فضای سبز، مرمت و روکش آسفالت معابر، رفت‌وروب و نظافت معابر و موقعیت‌های بحرانی مانند آب‌گرفتگی، ۵ موضوع پرتکرار مورد درخواست شهروندان از مدیریت شهری، در تماس با ۱۳۷ طی فروردین ماه سال جاری بوده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->