آمادگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برای اسکان ۱۷۲ هزار نفر در ایام آخر ماه صفر فرهمندی: در دوره ششم مدیریت شهری، نگاه ویژه‌ای به توسعه شهر و اجرای پروژه‌ها داشتیم محمدیان‌یزدی: اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشکل ارتباطات محور شمالی‌جنوبی را حل می‌کند استاندار خراسان رضوی: پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز، گره ترافیکی بزرگی را در منطقه باز می‌کند شهردار مشهد مقدس: نباید اجازه دهیم مشهد از نظر زیست‌محیطی به تهران دوم تبدیل شود رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمبود منابع، مانع کار ما نشده است کیفیت هوای مشهد همچنان در شرایط «قابل قبول» (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی خبر داد: پرداخت حدود ۸۳۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های استان مترو و اتوبوس در مشهد طی ۳ روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۴ رایگان شد آماده‌باش اورژانس مشهد در دهه آخر ماه صفر ۱۴۰۴ | استقرار ۳ هزار تکنسین فوریت‌های پزشکی پیرامون حرم امام رضا (ع) بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز در مشهد (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: ۹ هزار جای‌پارک و ۵۱ مکان اسکان موقت آماده خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر | ما در حوزه قطارشهری، با کمبود واگن مواجه هستیم پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی(ره) به بولوار نماز مشهد، فردا (۲۸ مرداد ۱۴۰۴) به بهره‌برداری می‌رسد تسهیل دسترسی زائران و شهروندان به خدمات شهری در مشهد با به‌روزرسانی لایه‌های مکانی نقشه مشهد محدودیت‌های ترافیکی ایام شهادت امام‌رضا(ع) در مشهد از پنجشنبه (۳۰ مرداد ۱۴۰۴) اعمال خواهد شد مشهد؛ اولِ عشق است آخرِ صفر خدمت رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به زائرین پیاده از محورهای ورودی مشهد مقدس دهه آخر صفر نمایش هم‌افزایی ملی در حمل‌ونقل جاده‌ای مشهد و خراسان رضوی در روز شنبه یک شهریور ماه ۱۴۰۴ تعطیل است استقرار تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در محور‌های مواصلاتی منتهی به حرم در آستانه شهادت امام رضا(ع) | احتمال حضور پزشکیان در مشهد
سرخط خبرها

خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری

  • کد خبر: ۲۶۵۵
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
خطوط بی. آر. تی و ورودی‌های شهر در اولویت اجرای آسفالت پلمیری
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از اولویت بندی در اجرای آسفالت پلمیری در معابر خاص مانند خطوط بی. آر.تی و ورودی‌های شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، خلیل الله کاظمی با اعلام این خبر بیان داشت: امسال تنها معابر خاص مانند خطوط بی.آر.تی، پل ها، ورودی شهر و برخی معابر که رفت و آمد بالایی دارند در اولویت اجرای آسفالت پلمیری قرار می گیرند و در مابقی موارد آسفالت معمولی استفاده می شود.


سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد افزود: پودر لاستیک با قیر ممزوج می شود تا خاصیت شکل پذیری پیدا کند. این مزیت در آسفالت، برای عبور خودروهای سنگین به کار می‌آید تا از عوارض عبور این خودروها بر آسفالت و تغییر شکل آن بکاهد. این نوع آسفالت، پلیمری نام دارد که ۳۰ درصد در کاهش هزینه ها اثرگذار است.

کاظمی تصریح کرد: اگر بر روی آسفالت قدیمی آسفالت جدید ریخته شود، این کار سبب از بین رفتن جداول کنار خیابان و عدم حذف خرابی ها و انتقال آن به آسفالت جدید می شود، پس برای رفع این مشکل تراش آسفالت انجام می شود.


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: تراشه های مازاد در زمین های تملک شده از سوی شهرداری یا پارکینگ ها به صورت سرد پخش می شود و پس از غلتک کوبی، به مدت ۵ ماه قابل استفاده است.


وی در خاتمه افزود: با اختراع دستگاهی که به ثبت نیز رسیده، تراشه ها گرم می شوند، سپس با مصالح سنگین مخلوط شده و آسفالت معمولی را در اختیار قرار می‌دهد. این آسفالت در دسترسی های فرعی که ماشین آسفالت امکان تردد در آنجا را ندارد، پخش می شود و عمر ۱۰ ساله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->