ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای بانوان مشهدی در شورای ششم انجام حدود ۱۶۰ میلیون سفر با اتوبوس، در شش‌ماهه ابتدایی امسال در مشهد برگزاری نشست «شناسایی رسانه‌های رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانه‌های مشهد در حاشیه شهر» بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای بومی‌سازی قطعات متروی مشهد نرخ‌نامه ۱۴۰۳ پارکینگ‌های طبقاتی روباز و دارای‌سقف در مشهد اعلام شد مدیریت شهری مشهد پای‌کار برگزاری شایسته دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر است ترافیک پرحجم در میدان‌های جمهوری اسلامی و فلسطین و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۹ مهر ۱۴۰۳) پاسخی برای ممنوعیت چادر زدن در سطح شهر مشهد | شهرداری در بوستان غدیر میزبان زائران است ساخت جمعه بازار خودروی مشهد تا پایان دوره ششم مدیریت شهری فقر در اعتبارات حوزه آبخیزداری شهرستان مشهد رفع چالش‌های اجرایی در حریم مسیل‌های شهر مشهد علت آلودگی هوای امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) مشهد چیست؟ هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۹ مهر ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است + فیلم مدیر عامل موسسه فرهنگی شهرآرا: «مشهد چهره» بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است + فیلم اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم ویدئو | اجتماع بزرگ مردمی «حزب الله زنده است» در مشهدمقدس (۸ مهر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | درخواست شهروند مشهدی برای احداث جمعه بازار + پاسخ منشأ آلودگی هوای امروز مشهد فعالیت ۲ کانون خارجی گردوغبار است (۸ مهر ۱۴۰۳) برگزاری سومین جلسه هیئت دوام ثامن مشهد با محوریت اخلاق و مهدویت و گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله فضاسازی شهر مشهد متناسب با شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان
سرخط خبرها

هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۶۸۵۹
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
هم‌فکری گروه «شهر من» با مدیران معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد
مدیران اپلیکیشن شهروندی «شهر من» برای افزایش خدمات و کاربردهای این نرم‌افزار شهری با معاون اجتماعی، فرهنگی شهردار مشهد و مدیران ارشد سازمان اجتماعی فرهنگی به گفت‌وگو نشستند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد عین‌القضات با بیان اینکه فعالیت اپلیکیشن از ابتدای بهمن ماه سال گذشته آغازشده و اکنون ۱۴ خدمت روی آن ارائه می‌شود، اظهار کرد: از جمله خدماتی که امکان ارائه سریع آن‌ها به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد، می‌توان به امور مربوط به باشگاه شهروندی اشاره کرد. علاوه بر اینکه محصولات و تولیدات سازمان قابل‌ارائه در سبد جوایز باشگاه است، زیرساخت فروشگاهی بسیار پیشرفته اپلیکیشن هم می‌تواند برای ارائه خدمات و خروجی‌های سازمان و کاربران آن در اختیار ادارات متقاضی باشد.

ارتباط مردمی در نرم‌افزار «شهرمن» به راحتی ایجاد می‌شود

وی به برنامه‌های تنظیم‌شده جهت ارائه خدمات گسترده به طرح‌هایی، چون «محله ما» و «شورای اجتماعی محلات» اشاره کرد و افزود: ارتباط مردمی در این نرم‌افزار به راحتی ایجاد خواهد شد و در موضوعات مختلف می‌تواند مدنظر قرار بگیرد. ضمن اینکه اقداماتی مانند ثبت‌نام شهروندان در طرح‌های مختلف، ایجاد بستر مسابقه‌های پیامکی، رأی‌گیری و نظرسنجی از شهروندان و رزرواسیون اماکن ورزشی و فرهنگی نیز از جمله اموری است که به راحتی امکان ایجاد آن‌ها روی اپلیکیشن و واگذاری مدیریت آن به سازمان اجتماعی فرهنگی وجود دارد.

مدیر اپلیکیشن «شهر من» با تأکید بر اینکه بهره‌برداری از خدمات افزوده‌شده به نرم‌افزار باید به دستگاه درخواست کننده واگذار شود، خاطرنشان کرد: امکان ارتباط تمام سرویس‌های الکترونیکی سازمان اجتماعی فرهنگی با بخش «باشگاه شهروندی» روی «شهر من» وجود دارد و سامانه‌هایی چون «چشم شهر»، سامانه‌های مربوط به خوداظهاری شهروندان در حوزه سلامت و... ارتباط کارکنان شهرداری و فرهنگ‌سرای مجازی و مواردی ازاین‌دست را می‌توان با «شهر من» مرتبط کرد تا دسترسی عموم شهروندان به این بخش‌ها تسهیل شود.

امکان ایجاد بخش‌های جدید بر روی اپلیکیشن «شهرمن» با برون‌سپاری پروژه‌ها

عین‌القضات با استقبال از همکاری در موضوعاتی مانند «خانه بهار» بیان کرد: در حال حاضر با برون‌سپاری پروژه‌ها امکان تسریع در خدمات و ایجاد بخش‌های جدید روی اپلیکیشن فراهم‌شده و در بخش‌هایی مانند گردشگری، کمپین‌های اجتماعی و خیریه می‌توانیم همکاری خوبی با سازمان اجتماعی فرهنگی داشته باشیم.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->