پزشک عمومی  صرفه اقتصادی ندارد | کاهش تعداد مطب پزشک‌های عمومی در مشهد ۲۷۰ زائر ایرانی حج خود را آغاز کردند هلال احمر از انتقال ۹۵ مجروح حادثه تروریستی لبنان به ایران خبرداد + فیلم سومین بیماری شایع دستگاه ادراری، سنگ کلیه است | انواع سنگ کلیه و درمان‌های تغذیه‌ای آن سانحه رانندگی بزرگراه شهید میرزایی مشهد موجب مصدومیت ۲ نفر شد (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) چطور می‌توان میکروب معده را از بین برد؟ برای داشتن دندان های سالم و سفید چکار کنیم؟ هرگز دانش‌آموز را از معلم و مدرسه نترسانید ۱۷ مصدوم در حوادث ترافیکی خراسان رضوی امروز چهارشنبه (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ماجرای ضرب و شتم کودکان در یکی از مراکز بهزیستی و تعطیلی این مرکز متخلف (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ریزش معدن در ارزوییه کرمان حادثه آفرید + جزییات(چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) آیا پرونده «امیر تتلو» به دادگاه تجدید نظر خواهد رفت؟ دستگیری متهم تحت تعقیب در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) توزیع موادمخدر در پوشش خانواده در مشهد (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) رشد بیش از ۱۷ درصدی کشف جرائم به‌وقوع‌پیوسته، توسط کارآگاهان پلیس کشور آتش‌سوزی مخزن سوخت کوره آهنگری در مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) اصلاحات احتمالی کنکور چه زمانی اعمال خواهد شد؟ آغاز اعزام عمره از امروز (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ضبط خودرو پورشه به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال در مشهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان کوهسنگی مشهد + تصاویر جلوگیری از ادامه فعالیت معلم‌بلاگر‌ها در مدارس ورود بیش از یک میلیون و ۳۲۲ هزار دانش‌آموز به دوره اول متوسطه پرونده میزبانی استقلال و پرسپولیس در مشهد دوباره به جریان افتاد | قفل در‌های ورزشگاه امام رضا(ع) باز می‌شود؟
سرخط خبرها
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خبر داد:

مراکز تفریحی روباز و طبیعت‌گردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد

  • کد خبر: ۲۷۳۷۹
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مراکز تفریحی روباز و طبیعت‌گردی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوری استفاده کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی‌اصغر مونسان گفت:مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی باز است و هیچ‌گونه محدودیتی از نظر این وزارتخانه برای استفاده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

وی افزود: برپایی چادر و کمپ‌های عمومی به‌قصد اقامت شبانه در بوستان‌های تفریحی در حجم بالا که موجب تجمع بیش از حد گردشگران و مسافران شود، همچنان ممنوع است و بهتر است از مراکز اقامتی رسمی دارای مجوز از این وزارتخانه استفاده کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: از وزارت کشور درخواست کردیم تا مقامات استانی، انتظامی و امنیتی همکاری لازم را برای استفاده مردم از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مراکز تفریحی روباز به‌ویژه در شرایط کنونی جامعه و فشارهای روحی که به مردم ناشی از ویروس کرونا وارد شده است، داشته باشند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->