رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: شهید رئیسی فتح‌الفتوح امام (ره) در تربیت مردم از خود گذشته و کارآمد بود دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از طراحی الگوی حکمرانی شهید رئیسی با مشارکت بیش از ۸۰۰ اندیشمند خبرداد برای اولین‌بار در کشور و با مشارکت مدیریت شهری مشهد املاک قولنامه‌ای سامان‌دهی می‌شود محسن رضایی در مشهد: حکمرانی سیدابراهیم رئیسی، عبور از تردید در روابط بین‌الملل بود هوای مشهد همچنان آلوده است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: سال پایانی دوره ششم مدیریت شهری، زمان خدمات ویژه و تلاش شبانه‌روزی است اکران گسترده شهری در مشهد به مناسبت نخستین سالگرد شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت بازگشایی ورودی ایستگاه شهدای خط۳ متروی مشهد از ساختمان هدایت شهرداری مشهد، برترین دستگاه استان در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نگاهی به نخستین سرشماری دقیق در مشهد | احوالات نفوس ارض اقدس نخست‌وزیر قطر از تلاش برای پرکردن شکاف بین واشینگتن و تهران خبر داد سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز زیارتی امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار چهره به چهره اهالی مهدی آباد با شهردار منطقه ۵ مشهد | مهدی آباد در مسیر تغییر، با همدلی مردم و مدیریت شهری شهردار مشهد مقدس: باید ذهنیت جامعه درباره فرزندآوری تغییر کند | کاهش ۵ درصدی طلاق و آغاز پویش «قدم نورسیده» در مشهد معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به تاجیکستان رفت سلیمی: پدران در سیاست‌های جمعیتی فراموش نشوند | نشان ملی مهر مادری باید در سطح دولت تصویب شود سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی در روز زیارتی مخصوص امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: زمان بحران، وقت تصمیم نیست؛ باید سریع‌تر برای جمعیت چاره‌اندیشی کرد + فیلم ثبت ششمین روز پیاپی آلودگی هوا در کلانشهر مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار سالار عقیلی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس | ابراز تمایل خادم هنرمند بارگاه منور رضوی برای اجرای برنامه‌های فاخر در شهر امام مهربانی‌ها
سرخط خبرها

درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۴۵۳
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوسرانی با ثبت ۳ هزار تماس در مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- با شیوع کرونا در مشهد مدیریت شهری در اولین گام حمل‌ونقل عمومی را تعطیل کرد، این اتفاق با هدف حفظ سلامت شهروندان باوجود واردشدن ضربه اقتصادی به بدنه شهرداری رقم خورد. بعد از فروکش‌کردن موج شیوع کرونا اعضای شورای شهر مشهد در صحن علنی تصمیم گرفتند بنا به درخواست شهروندان، حمل‌ونقل عمومی شهر را به‌صورت پلکانی بازگشایی کنند. به همین منظور در اولین مرحله راه‌اندازی، خطوط بی‌آر‌تی در داخل شهر و مواردی از خطوط در حومه شهر و البته در ساعاتی مشخص بازگشایی شد. همه این موارد دست‌به‌دست هم داد تا بخش عظیمی از ثبت درخواست‌های مردم با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) حول این موضوع ثبت شود.

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد دراین‌باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری، ۳۳۶۳ شهروند با موضوع درخواست‌های کرونایی از سازمان اتوبوس‌رانی با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ تماس برقرار کردند.

 احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: هم‌زمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و شهر مشهد، تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نیز دراین‌باره آغاز شد تا علاوه بر پرسیدن سؤالاتشان درباره اقدامات مدیریت شهری در این حوزه، درخواست‌ها و پیشنهاد‌ها و نگرانی‌های خود را نیز مطرح کنند.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در موضوع کرونا، به ثبت درخواست در حوزه سازمان اتوبوس‌رانی اختصاص داشت که در این راستا ۳۳۶۳ ارتباط از طریق درگاه‌های ده‌گانه با این مرکز برقرار شده است. ۲۷۰۹ شهروند در لحظه تماس، به صورت آنی پاسخ‌گویی شدند و درخواست‌های ۶۵۴ شهروند نیز برای پیگیری به سازمان اتوبوس‌رانی ارجاع شده است.

رمضانی فرخد اضافه کرد: انتقاد از سرویس‌دهی محدود اتوبوس‌رانی با ۸۷ درصد تماس‌های شهروندی، انتقاد از ساعات کاری و فعالیت‌نکردن ناوگان در روز‌های تعطیل با ۸ درصد، رعایت‌نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی مسافران در اتوبوس با ۳ درصد و توزیع‌نشدن ماسک و دستکش به اتوبوس‌رانان با ۲ درصد، مهم‌ترین موضوعات و درخواست‌های مطرح‌شده شهروندان بوده‌اند.

وی گفت: سازمان اتوبوس‌رانی در پی درخواست‌های مردمی ۱۳۷، اقداماتی، چون فعال‌شدن سرویس‌دهی ۲۷ خط با تصویب شورای اسلامی شهر و در گام دوم افزایش تعداد خطوط به ۶۵ خط و افزایش ساعات سرویس‌دهی خطوط، اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی لزوم استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان و مسافران در اتوبوس را انجام داده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->