شهردار مشهد مقدس: سال پایانی دوره ششم مدیریت شهری، زمان خدمات ویژه و تلاش شبانه‌روزی است اکران گسترده شهری در مشهد به مناسبت نخستین سالگرد شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت بازگشایی ورودی ایستگاه شهدای خط۳ متروی مشهد از ساختمان هدایت شهرداری مشهد، برترین دستگاه استان در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نگاهی به نخستین سرشماری دقیق در مشهد | احوالات نفوس ارض اقدس نخست‌وزیر قطر از تلاش برای پرکردن شکاف بین واشینگتن و تهران خبر داد سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در روز زیارتی امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار چهره به چهره اهالی مهدی آباد با شهردار منطقه ۵ مشهد | مهدی آباد در مسیر تغییر، با همدلی مردم و مدیریت شهری شهردار مشهد مقدس: باید ذهنیت جامعه درباره فرزندآوری تغییر کند | کاهش ۵ درصدی طلاق و آغاز پویش «قدم نورسیده» در مشهد معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور به تاجیکستان رفت سلیمی: پدران در سیاست‌های جمعیتی فراموش نشوند | نشان ملی مهر مادری باید در سطح دولت تصویب شود سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی در روز زیارتی مخصوص امام‌رضا(ع)، فردا (چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) شهردار مشهد مقدس: زمان بحران، وقت تصمیم نیست؛ باید سریع‌تر برای جمعیت چاره‌اندیشی کرد + فیلم ثبت ششمین روز پیاپی آلودگی هوا در کلانشهر مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار سالار عقیلی با معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس | ابراز تمایل خادم هنرمند بارگاه منور رضوی برای اجرای برنامه‌های فاخر در شهر امام مهربانی‌ها اجرای زنده «بچه مرشد ۲» در مشهد | پویشی برای پاسداشت زبان فارسی + فیلم برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در مشهد تشکیل قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع مالی شهرداری مشهد درباره فروش قدیمی‌ترین میدان شهر مشهد | روزی که میدان ارگ را فروختند کشف یک میلیارد ریال داروی قاچاق از عطاری‌های خواف خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۷۱۶۶
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
رونمایی از نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» مرکز ۱۳۷
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد از رونمایی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» توسط مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، همزمان به ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز،احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، مرکز تخصصی و اصلی برای ایجاد ارتباط دوسویه میان شهروندان با مدیریت شهری است که در همین راستا، هر روزه، تعداد زیادی از شهروندان و زائران، با این مرکز تماس گرفته و به بیان درخواست ها، انتقادات، پیشنهاد‌ها و مسائل شهری خود پرداخته و یا سئوالات خود را در حوزه‌های مختلف شهرداری، مطرح می‌نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به گذشت حدود ۲۴ سال از آغاز به کار این مرکز، اطلاعات ارزشمندی از مسائل شهری بر مبنای درخواست‌های شهروندی در مناطق مختلف شهر، به تفکیک حوزه‌های مختلف شهرداری، در بانک اطلاعات مرکز ۱۳۷ موجود بوده و برای برنامه ریزی شهری، قابل استفاده است.
 

احمد رمضانی فرخد اضافه کرد: تا کنون، اطلاعات موجود، علاوه بر بارگذاری در سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ به نشانی www.۱۳۷.mashhad.ir، بنا به درخواست مراجع مختلف در شهرداری، برای آن‌ها استخراج و ارسال می‌شد، حال در حرکتی نو، با طراحی نرم افزار «دیده بان و دیده گان شهر» این امکان را فراهم ساخته ایم، تا اطلاعات و گزارش‌های عملکردی مرکز ۱۳۷، به آسانی در اختیار مدیران شهرداری، پژوهشگران، دانشجویان و اساتید دانشگاه و همچنین عموم شهروندان علاقمند قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند نرم افزار را از سایت مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ دانلود نمایند، گفت: در این نرم افزار که در گام نخست، نسخه ویندوز آن طراحی و رونمایی شده است، بخش‌های متنوعی از جمله چهارشنبه‌های پاسخگویی، پاسخگویی مدیران، بسته‌های سیاستگذاری، شناسنامه محلات، افکارسنجی، تولیدات صوتی و تصویری مرکز ۱۳۷، گزارشات عملکردی و ... در قالب‌های اینفوگرافیک، موشن گرافیک، کلیپ، پادکست و ... بارگذاری شده و قابل مشاهده است.
 
منبع: روابط عمومی مرکز۱۳۷ مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->