سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آغاز مسابقه مجازی «ای قدس، صبح نزدیک است» در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۷۵۷۴
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
آغاز مسابقه مجازی «ای قدس، صبح نزدیک است» در خراسان رضوی
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: مسابقه مجازی «ای قدس، صبح نزدیک است» به همت این اداره کل آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا مالک اشرفی افزود: با هدف اعلام هم‌بستگی دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان با مردم مظلوم فلسطین، مسابقه استانی «ای قدس، صبح نزدیک است» در فضای مجازی ویژه همکاران پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و دانش‌آموزان تمام مقاطع برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این پویش فرهنگی مسابقه‌ای با محوریت روز قدس و اعلام هم‌بستگی با مردم مظلوم فلسطین است که در محورهای شعارنویسی (کارت پستال الکترونیک)، پوستر و موشن‌گرافی ویژه دانش‌آموزان تمام مقاطع و همکاران فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: هدف از این کار این است که در شرایط کنونی که امکان برگزاری راهپیمایی مردمی به روال هر سال مهیا نشده است، با شعارنویسی و طراحی پوستر ضمن حمایت از مقاومت مردم فلسطین بتوانیم در بستر فضای مجازی پویش‌های رهایی قدس را راه‌اندازی کنیم.

مالک اشرفی افزود: مهلت ارسال آثار در این پویش تا ۶خرداد۹۹ است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های داخلی به ادمین کانال‌های معاونت پرورشی به نشانی mp_khr@ بفرستند.

هم اکنون استان خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و حدود ۹۰ هزار فرهنگی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->