برای سوراخ کردن گوش کودکان این نکات را بدانید بیش از ۱۸۸ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران وارد عراق شدند آبله میمونی در استان خوزستان شناسایی نشده است پدرانی که سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند سلامت زائران اربعین تا ۲ هفته پس از بازگشت از سفر پیگیری می‌شود ۱۶۰ مرکز همسرگزینی در ۲۷ استان کشور مجوز فعالیت گرفتند نقش خانواده در پرستاری از بیماران مزمن در خانه خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور تقویت هوش مالی فرزندان با تربیت اقتصادی در خانواده ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس دلیل تاخیر پرواز مشهد - بغداد هواپیمایی سپهران چه بود؟ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد ۴ بیماری در کمین زائران اربعین | آماده‌سازی اتاق‌های سرما برای زوار گرمازده فکر کردن زیاد به جای آن که کمک کننده باشد، ما را سردرگم می‌کند سرقت مرگبار طلا‌های زن مسن در چناران خراسان رضوی + عکس ایران یکی از بزرگترین کشور‌های جهان در میزبانی از پناهندگان علائم بالینی بیماری التهاب یا گاستریت معده چیست؟ بار دیگر کمبود انسولین در داروخانه‌ها سلامتی بیماران دیابتی را نشانه گرفته است ۱۳ پروژه، آماده مولدسازی و تحول در آموزش‌و‌پرورش خراسان رضوی
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان

  • کد خبر: ۲۸۲۱۰
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز( ۸ خرداد ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۴۱۹ مورد بستری و ۱۸۳۹ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور ادامه داد: بنابراین مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۱۴۳ هزار و ۸۴۹ نفر رسید.

 

آخرین آمار کرونا در ۸ خرداد؛ شناسایی ۲۲۵۸ ابتلای قطعی/افزایش شمار جانباختگان

 

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: بر این اساس مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۶۲۷ نفر رسید.

جهانپور اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۱۱۲ هزار و ۹۸۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

به گفته جهانپور  ۲۵۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تاکنون ۸۷۶ هزار و ۴۹۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->