درباره آخرین فرعی محله سرشور مشهد | «آرام»؛ کوچه‌ای زیر سایه باغ پاچنار آمادگی شهرداری مشهد مقدس برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار معدن طبس انتخاب شهرداری مشهدمقدس به عنوان دستگاه منتخب «توسعه خدمات شهری و خدمت به زائران» گلایه ساکنان خیابانی در شهرک طرق مشهد از نبود آسایش به دلیل تردد خودرو‌های سنگین رواق‌های شهری، راهی جدید برای توسعه تعاملات اجتماعی فرماندار مشهد در شورای اداری شهرستان: فرهنگیان، سربازان گمنام عرصه خدمت‌رسانی هستند اهالی محله کوی مهدی مشهد خواهان برقراری خط اتوبوس به مرکز شهر ناصحی: قانون‌گذاری در حوزه مدیریت شهری یکی از تکالیف شوراهای اسلامی است دائمی: شورا‌ها نقشی اساسی در سیاست‌گذاری شهر‌های بزرگ کشور دارند حسامی: رویکرد‌های حقوقی مدیریت شهری کلان شهر‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد طهوریان عسکری: کمیسیون حقوقی شورا‌ها می‌تواند به یک‌صدایی بیشتر شورا‌ها در سطح کشور کمک کند فعالیت بیش از ۹۰۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی در سطح شهر مشهد | ۵ ایستگاه جدید دوچرخه اشتراکی در نزدیکی مدارس احداث می‌شود رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: «علم» باید در خدمت «اخلاق» باشد اعمال قانون ۱۳۶۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۳ خودروی متخلف توقیف شدند (یکم مهر ۱۴۰۳) زنگ مهر در مشهد به صدا درآمد (یکم مهر ۱۴۰۳) | شهردار مشهد: اگر همراهی مردم به خصوص دانش‌آموزان نباشد، شهرداری موفق نخواهد بود + فیلم سفر‌های درون‌شهری مشهد، از اول مهرماه، ۲۵ درصد افزایش می‌یابد ترافیک سنگین اول مهر در خیابان‌های مشهد همزمان با بازگشایی مدارس توضیح و عذرخواهی مدیر آرامگاه فردوسی درباره دل‌خوری شهروندانی که با در بسته رو‌به‌رو شدند | حق با مردم است، پوزش می‌طلبیم سهم ۱۹ مترمربعی شهروندان مشهدی از سرانه فضای سبز | مشهد پیشتاز فضای سبز در کشور است تحول ویژه توس در دوره ششم مدیریت شهری مشهد ویدئو | با پیگیری شهرآرامحله؛ معتادان از خیابان بهمن ۴/٣٠ مشهد جمع آوری شدند
سرخط خبرها

فرماندار مشهد در شورای اداری شهرستان: فرهنگیان، سربازان گمنام عرصه خدمت‌رسانی هستند

  • کد خبر: ۲۹۰۰۰۷
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
فرماندار مشهد در شورای اداری شهرستان: فرهنگیان، سربازان گمنام عرصه خدمت‌رسانی هستند
ششمین جلسه شورای اداری شهرستان مشهد با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مدیران شهری در محل فرمانداری مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این جلسه فرماندار مشهد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک پیشاپیش هفته فراجا از همه دستگاه‌های اجرایی که در دهه پایانی ماه صفر با تمام ظرفیت‌ها پای‌کار بودند، قدردانی کرد و گفت: در سال‌های اخیر میزبانی از زائران در دهه پایانی ماه صفر به بهترین شکل انجام شد که امسال نیز بهتر از همه سال‌های گذشته بود و اتفاق جدیدی در‌این‌زمینه رقم خورد.

خدمت‌رسانی بی‌نظیر به زائران

محسن داوری با اشاره به خدمات ارائه‌شده به زائران بیان کرد: در گذشته زائران پیاده برای برگشت به شهر خود دغدغه داشتند که اکنون با همدلی همه دستگاه‌های اجرایی و تمامی ظرفیت‌های ناوگان خودرویی و حمل‌و‌نقل هیچ نگرانی برای زائران در‌این‌زمینه وجود ندارد.

وی افزود: ارائه خدمات با ویلچر به زائران کهن‌سال برای تشرف به حرم مظهر رضوی و برقراری امنیت کامل در خدمت‌رسانی موکب‌ها از دیگر‌اقداماتی بود که باید از آنها قدردانی شود. همچنین زائران در دهه پایانی ماه صفر به‌دلیل تأمین کالا‌های اساسی در شهرستان مشهد و تأمین اسکان هیچ دغدغه‌ای نداشتند. 

لزوم قدردانی از جان‌بر‌کفان دفاع مقدس

فرماندار مشهد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: بر خود لازم می‌دانیم که قدردان همه کسانی باشیم که جان خود را در راه دفاع از امنیت کشور در کف نهادند تا امروز کشوری مستقل داشته باشیم که دشمنان در تلاش هستند از رشد آن جلوگیری کنند؛ بنابراین پاسداشت یاد‌و خاطره امام‌خمینی (ره) و شهدا و جانبازان وظیفه ماست.

جامعه فرهنگیان، سربازان گمنام خدمت‌رسانی

وی در ادامه با توجه به بازگشایی مدارس از همه رؤسای نواحی آموزش‌و‌پرورش و منطقه تبادکان قدردانی کرد و گفت: فرهنگیان سربازان گمنامی هستند که عملکرد بسیار مؤثری دارند و مجاهدانه خدمت کرده‌اند که با وجود همه کسری‌ها، امروز فرزندان ما بدون دغدغه سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

فرماندار مشهد همچنین در این جلسه با توجه به درپیش بودن هفته فراجا با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی گفت: جا دارد از جامعه خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تشکر کنیم که در همه ایام به‌ویژه در دهه پایانی ماه صفر در بالاترین سطح امنیت را برقرار کردند.

مأموریت ما صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس است

در این نشست همچنین سردار یوسفعلی‌زاده، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: همه ظرفیت‌های اجتماعی، مردمی و همه ارگان‌های اجرایی باید مأموریتشان این باشد که نگذارند دستاورد‌های دفاع مقدس از دست برود.

وی در ادامه به بیان چند درخواست مهم پرداخت و بیان کرد: برای دستگاه‌هایی که در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس هم‌پوشانی دارند، یک ستاد داخلی ایجاد شود که نیازمند نوآوری و ابتکار عمل است. همچنین درخواست دوم حوزه تکریم و تجلیل و توجه به پیشینه دفاع مقدس است که در‌این‌زمینه کم نگذاریم. 

وی افزود: تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگرنکات مهم است. درخواست دیگر اینکه گمشده‌ای در سازمان‌ها و ساختار‌های اداری در زمینه تاریخ شفاهی دفاع مقدس داریم که با حفظ اسناد و مدارک، زمینه حفظ تاریخ شفاهی دفاع مقدس را فراهم کنیم.

هوشمندسازی پلیس و ارتقای کیفیت نظارت

در ادامه این نشست سرهنگ محمد چراغ، جانشین فرمانده انتظامی مشهد، با بیان اینکه سخت‌ترین مأموریت‌ها در برقراری نظم و امنیت بر‌عهده نیروی انتظامی است، گفت: باوجود اینکه مردم ما خود را ملزم به رعایت قانون می‌دانند، باز هم نیروی انتظامی در برقراری نظم و قانون با چالش‌هایی مواجه است.

وی در ادامه به مسئله تحقق پلیس هوشمند در نیروی انتظامی پرداخت و بیان کرد: اگر این ظرفیت هوشمندسازی فراهم شود، می‌توانیم کیفیت نظارت‌ها را بالا ببریم.

در این نشست همچنین رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه ۳ مشهد به ارائه گزارشی درباره وضعیت فعلی آموزش‌و‌پرورش و معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مشهد به ارائه گزارش قرارگاه خدمات سفر در دهه پایانی ماه صفر پرداختند. در پایان این جلسه از مدیران دستگاه‌های اجرایی دخیل در خدمت‌رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر تقدیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->