وزارت بهداشت شکایتش از رسانه‌ها را پس می‌گیرد اعلام همبستگی آیت‌الله سیستانی با لبنانی‌ها علیه رژیم صهیونیستی چرا ایران سریع‌تر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد؟ جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد بی‌توجهی به دانشگاه فرهنگیان، ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت را به دنبال دارد آیت‌الله علم‌‎الهدی: شهید هاشمی‌نژاد، سیدالشهدای خراسان است با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، محمد مخبر مشاور و دستیار رهبری شد دستور ویژه اژه‌ای در ارتباط با بررسی دقیق ابعاد حادثه معدن طبس رئیس مجلس خبرگان خواستار پیگیری حقوقی حادثه معدن طبس شد رئیس جمهور پزشکیان روز ملی عربستان را به پادشاه و ولیعهد سعودی تبریک گفت مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌های اسلامی کشور را بررسی می‌کند آخرین وضعیت انسداد مرز‌های شرقی کشور| ۱۰ کیلومتر از مرز مشترک ایران و افغانستان مسدود شد هیئت عمومی دیوان محاسبات کشور با حضور قالیباف تشکیل جلسه داد کمیسیون اجتماعی مجلس پیرامون ابعاد حادثه معدن طبس، جلسه فوق‌العاده برگزار کرد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی رتبه‌بندی می‌شوند پزشکیان در نیویورک: ایران خواهان صلح و امنیت برای جهان است بی اعتنایی ایتالیا به خواسته آمریکا برای تحریم شرکت هواپیمایی ایران ایر حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی (یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳) اعتراف شخصیت امنیتی صهیونیست: وارد بازی خطرناکی شدیم نتانیاهو در انتظار حکم بازداشت عراقچی با همتای سعودی خود در نیویورک دیدار کرد + فیلم
سرخط خبرها

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری: زنان دانشمند ایرانی در دنیا نام و نشان دارند

  • کد خبر: ۲۹۰۰۸۵
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری: زنان دانشمند ایرانی در دنیا نام و نشان دارند
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری بر نقش پررنگ و سازنده زنان در عرصه علم و دانش تأکید کرد و گفت: در نظام، زنانی هستند که با رعایت حجاب بالاترین مقام علمی را دارا هستند. زنان دانشمند ایرانی در دنیا نام و نشان دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی امروز (دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳) در مراسم افتتاح اولین مدرسه صنعتی‌ساز کشور در مشهد که ذیل آیین رونمایی از طرح‌های عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خدا را شکر می‌کنیم که به برکت نظام مقدس اسلامی امروز زندگی می‌کنیم. امروز بالاترین نعمت، نعمت نظام مقدس است. این نظام خیلی خیلی به زنان احترام می‌گذارد.

وی افزود: آن‌هایی که در رسانه‌های خود علیه نظام تبلیغ می‌کنند و در بلندگو‌ها و فضای مجازی تبلیغ می‌کنند، نگاه کنید با زنان در غرب جز با نگاه ابزار چه رفتاری دارند.

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، زنانی هستند که با رعایت حجاب بالاترین مقام علمی را در رشته‌های مختلف مخصوصاً پزشکی دارند. زنان دانشمندی در این نظام مقدس تربیت شدند که حرف جهانی می‌زنند و در دنیا نام و نشان دارند. زنان به برکت نظام مقدس، به جا‌یگاه‌های بلندی رسیدند.

گفتنی است آموزشگاه دوازده‌کلاسه «علوی ۱۳ آبان» اولین مدرسه صنعتی‌ساز کشور است که صبح امروز (دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳) در مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد و طبق گفته فرماندار مشهد، تا مهر سال آینده، ۵۰ مدرسه دوازده‌کلاسه صنعتی‌ساز دیگر در مشهد افتتاح خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->