سرخط خبرها

اضافه شدن بخش ویژه کودکان در جشنواره بفتا

  • کد خبر: ۲۹۰۱۱۲
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
اضافه شدن بخش ویژه کودکان در جشنواره بفتا
بفتا ۳ جایزه جدید برای تجلیل از برنامه‌های تلویزیونی کودکان را به جوایز خود اضافه می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بفتا  اعلام کرد در مرحله بعدی برنامه‌هایش برای حمایت از برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌ها، ۳ جایزه جدید به جوایز سالانه تلویزیونی بفتا و جوایز صنایع دستی تلویزیونی بفتا اضافه می‌کند.

آکادمی بریتانیا در این زمینه گفت: سه جایزه جدید برای حمایت از برنامه‌های تلویزیون کودکان و افراد با استعدادی که این ژانر را زنده نگه می‌دارند، به جوایز سال آینده افزوده خواهند شد.

در بیانیه بفتا آمده است: این ژانر از شخصیت‌های نمادین مورد علاقه خانواده‌ها در سرتاسر جهان گرفته تا برنامه‌های آموزشی که زیربنای برنامه‌های باکیفیت کودکان است، شادی و خلاقیت بی‌پایانی را در قلب و ذهن مخاطبان جوان‌تر برمی‌انگیزاند.

جوایز جدید عبارتند از جایزه فیلمنامه کودکان برای برنامه‌های فیلمنامه‌ای، مانند درام و کمدی اعم از اکشن زنده یا انیمیشن، جایزه برنامه‌های بدون فیلمنامه کودکان برای محتوایی مانند برنامه‌های واقعیت محور، سرگرمی، مستند و اخبار و جایزه تیم صنایع دستی کودکان برای تجلیل از تیم‌های صنایع دستی که در برنامه‌نویسی فیلمنامه‌ای و بدون فیلمنامه کودکان کار می‌کنند.

بفتا گفت: هر سه دسته بر برنامه‌هایی که برای مخاطبان ۱۶ ساله و کمتر ساخته می‌شوند، تمرکز خواهند کرد.

آکادمی بریتانیا چندی پیش یک جایزه جدید فیلم کودکان که در جوایز سال آینده و یک جایزه خانوادگی را که در جوایز بازی‌های بفتا عرضه خواهد شد، رونمایی کرده بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->