سرخط خبرها

دستمزد دستیاران نکونام بالاتر از سرمربی‌های لیگ برتری!

  • کد خبر: ۲۹۰۱۲۵
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
دستمزد دستیاران نکونام بالاتر از سرمربی‌های لیگ برتری!
برخی جریان‌های رسانه‌ای مدعی شده‌اند که رقم دستمزد دستیاران نکونام از سرمربی‌های لیگ برتری بیشتر است! اگر این ادعا صحت داشته باشد، فشار بیشتری روی کادر فنی استقلال ایجاد خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از ابتدای فصل بار‌ها کارشناسان از جواد نکونام خواستند کادر فنی خود را برای حضور بهتر در لیگ برتر تقویت کند، اما سرمربی استقلال نه تنها کادر فنی خود را با جذب مربیان خارجی تقویت نکرد بلکه برخی اعضای کادر فنی سابق استقلال نیز جدا شدند.

دراین میان، اما دستمزدی که دستیاران نکونام دریافت می‌کنند نیز تبدیل به یک سوژه خاص شده است. خبرگزاری میزان با انتشار گزارشی ادعا کرده برخی دستیاران نکونام دستمزدی بالاتر از سرمربی‌های لیگ برتری دریافت می‌کنند.

میزان در این باره نوشت: شاید باورش سخت باشد، اما با وجود اینکه در کادر فنی نکونام خبری از مربی خارجی نیست و همه دستیاران وی وطنی هستند، رقم قرارداد دستیاران او از برخی سرمربیان لیگ برتری کنونی که در لیگ بیست و چهارم مشغول فعالیت هستند بیشتر است.


 اینکه ادعای خبرگزاری میزان درباره این ماجرا صحت دارد یا خیر، پرسشی است که مدیران باشگاه استقلال باید درباره آن شفاف سازی و اعلام کرده که آبا به واقع دستیاران نکونام که بازدهی آن چنانی نیز از زمان حضور در این تیم نداشته‌اند، دستمزدی دریافت می‌کنند که از برخی سرمربی‌های لیگ برتری بیشتر است؟!

اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد، کلاه بزرگی سر مالکان باشگاه استقلال رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->