حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۲ مهر ۱۴۰۳) دیدار پزشکیان با رئیس‌جمهور فنلاند + فیلم حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان در نشست با رسانه‌های آمریکایی چه گفت؟ (۲ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان با رئیس‌جمهور سوئیس دیدار کرد رئیس شورای اروپا با پزشکیان دیدار کرد + فیلم پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی دیدار کرد + فیلم روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد دیدار پزشکیان با با گروه «الدر» در نیویورک + فیلم شمار شهدای بمباران جنوب لبنان به ۱۸۲ تن افزایش یافت (۲ مهر ۱۴۰۳) عراقچی با وزیر خارجه آمریکا دیدار می‌کند؟ ظریف به سیدحسن نصرالله نامه نوشت حمله سنگین حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی + فیلم (۲ مهر ۱۴۰۳) ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد مرزبانان فراجا تحرکات خرابکارانه گروهکی تروریستی در مرزهای جنوب شرق را خنثی کردند زمان سخنرانی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور ایران در سازمان ملل + جزئیات وزارت بهداشت شکایتش از رسانه‌ها را پس می‌گیرد اعلام همبستگی آیت‌الله سیستانی با لبنانی‌ها علیه رژیم صهیونیستی چرا ایران سریع‌تر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد؟ جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد بی‌توجهی به دانشگاه فرهنگیان، ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت را به دنبال دارد
سرخط خبرها

مرزبانان فراجا تحرکات خرابکارانه گروهکی تروریستی در مرزهای جنوب شرق را خنثی کردند

  • کد خبر: ۲۹۰۱۶۲
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
مرزبانان فراجا تحرکات خرابکارانه گروهکی تروریستی در مرزهای جنوب شرق را خنثی کردند
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سیرکان را داشتند با هوشیاری مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدعلی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان دلاور استان سیستان و بلوچستان مستقر در نوار مرزی شهرستان سیرکان، با اشراف و تسلط اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای مرز؛ متوجه تحرک تعدادی از اعضای گروهک تروریستی برای ورود به مرز و انجام اقدامات خرابکارانه در داخل کشور شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی مرزبانی فراجا با آمادگی عملیاتی و رزمی، اعضای گروهک تروریستی را قبل از ورود به داخل کشور غافلگیر کردند، افزود: این تیم تروریستی قصد داشت برای اقدامات خرابکارانه در داخل کشور از منطقه عمومی مرزی وارد کشور شود که با هوشیاری و آتش سنگین غیورمردان مرزبانی، طی یک عملیات ضربتی با شکست مواجه و ضربه سنگین بر پیکره آنان وارد شد.



این مقام ارشد مرزبانی فراجا با اشاره به هلاکت ۲ نفر از اعضای این گروهک تروریستی، اظهار داشت: مرزبانان در پاکسازی منطقه، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، تعداد ۲ دستگاه بیسیم دستی، ۲۱ عدد سینه خشاب، ۲ عدد شارژر بیسیم، یک عدد دوربین مادون قرمز، یک عدد تله انفجاری دست ساز، ۲ عدد باطری تله انفجاری، یک عدد گوشی هوشمند، البسه پلنگی و خاکی، اقلام غذایی و یک دستگاه تلفن ماهواره‌ای کشف کردند.

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانان دلاور، سلحشور و جان برکف مرزبانی انتظامی کشور ضمن پاسداری از کیان ایران اسلامی، با هرگونه تجاوز مرزی و گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح قاطعانه برخورد خواهند کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->