حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۲ مهر ۱۴۰۳) دیدار پزشکیان با رئیس‌جمهور فنلاند + فیلم حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان در نشست با رسانه‌های آمریکایی چه گفت؟ (۲ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان با رئیس‌جمهور سوئیس دیدار کرد رئیس شورای اروپا با پزشکیان دیدار کرد + فیلم پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی دیدار کرد + فیلم روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد دیدار پزشکیان با با گروه «الدر» در نیویورک + فیلم شمار شهدای بمباران جنوب لبنان به ۱۸۲ تن افزایش یافت (۲ مهر ۱۴۰۳) عراقچی با وزیر خارجه آمریکا دیدار می‌کند؟ ظریف به سیدحسن نصرالله نامه نوشت حمله سنگین حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی + فیلم (۲ مهر ۱۴۰۳) ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد مرزبانان فراجا تحرکات خرابکارانه گروهکی تروریستی در مرزهای جنوب شرق را خنثی کردند زمان سخنرانی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور ایران در سازمان ملل + جزئیات وزارت بهداشت شکایتش از رسانه‌ها را پس می‌گیرد اعلام همبستگی آیت‌الله سیستانی با لبنانی‌ها علیه رژیم صهیونیستی چرا ایران سریع‌تر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد؟ جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد بی‌توجهی به دانشگاه فرهنگیان، ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت را به دنبال دارد
سرخط خبرها

ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد

  • کد خبر: ۲۹۰۱۶۸
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد
سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها در لبنان هشدار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر کنعانی حملات گسترده هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق مختلف مسکونی در جنوب لبنان و کشتار صد‌ها نفر از مردم بی‌دفاع این کشور را به شدت محکوم کرد.

طبق آخرین آمار اعلامی وزارت بهداشت لبنان، حملات امروز صهیونیست‌ها به این کشور ۱۸۲ شهید و بیش از ۷۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی ضمن انتقاد شدید از سکوت و حتی همراهی آمریکا و برخی حامیان غربی رژیم صهیونیستی، نسبت به تداوم جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین و تلاش برای گسترش دامنه جنگ به کل منطقه، نسبت به عواقب خطرناک ماجراجویی جدید صهیونیست‌ها هشدار داد.

کنعانی با جنون‌آمیز توصیف کردن این حملات خاطر نشان کرد، مماشات در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در یک سال گذشته، این رژیم را نسبت به ادامه جنایات و تداوم سیاست نسل‌کشی جری کرده است.

کنعانی تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و توسعه دامنه این جنایات به لبنان را مصداق بارز تهدید جدی صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و خواستار اقدام فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد برای توقف این جنایات شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->