حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۲ مهر ۱۴۰۳) دیدار پزشکیان با رئیس‌جمهور فنلاند + فیلم حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان در نشست با رسانه‌های آمریکایی چه گفت؟ (۲ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان با رئیس‌جمهور سوئیس دیدار کرد رئیس شورای اروپا با پزشکیان دیدار کرد + فیلم پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی دیدار کرد + فیلم روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد دیدار پزشکیان با با گروه «الدر» در نیویورک + فیلم شمار شهدای بمباران جنوب لبنان به ۱۸۲ تن افزایش یافت (۲ مهر ۱۴۰۳) عراقچی با وزیر خارجه آمریکا دیدار می‌کند؟ ظریف به سیدحسن نصرالله نامه نوشت حمله سنگین حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی + فیلم (۲ مهر ۱۴۰۳) ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد مرزبانان فراجا تحرکات خرابکارانه گروهکی تروریستی در مرزهای جنوب شرق را خنثی کردند زمان سخنرانی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور ایران در سازمان ملل + جزئیات وزارت بهداشت شکایتش از رسانه‌ها را پس می‌گیرد اعلام همبستگی آیت‌الله سیستانی با لبنانی‌ها علیه رژیم صهیونیستی چرا ایران سریع‌تر پاسخ ترور اسماعیل هنیه را نمی‌دهد؟ جمعی از نخبگان کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد بی‌توجهی به دانشگاه فرهنگیان، ناکارآمدی نظام تعلیم و تربیت را به دنبال دارد
سرخط خبرها

روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد

  • کد خبر: ۲۹۰۱۸۸
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد
روسیه اعلام کرد تا زمانی که آمریکا آزمایش هسته‌ای انجام ندهد، مسکو نیز چنین اقدامی نخواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یک مقام ارشد روسیه امروز (دوشنبه) گفت تا زمانی که آمریکا از آزمایش هسته‌ای خودداری کند، روسیه هیچ سلاح هسته‌ای را آزمایش نخواهد کرد.

از زمانی که صدور مجوز از سوی آمریکا و متحدانش برای حمله با سلاح‌های دوربرد به خاک روسیه مطرح شده است، مسکو نیز اعلام کرده در این صورت ممکن است آزمایش‌های هسته‌ای خود را از سربگیرد.

روزنامه دولتی روسیسکایا گازتا روسیه هفته گذشته مصاحبه‌ای با «آندری سینیتسین»، رئیس سایت آزمایش هسته‌ای روسیه منتشر کرد و گفت این سایت برای از سرگیری آزمایش‌های هسته‌ای آماده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه هرگونه از سرگیری آزمایش‌های هسته‌ای این کشور را به اقدامات مشابهی از سوی ایالات متحده مرتبط دانسته و گفته است که مسکو برای پیروزی در جنگ اوکراین نیازی به استفاده از چنین سلاح‌هایی ندارد.

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه که مسوول سیاست کنترل تسلیحات روسیه است، در مورد این گمانه زنی که آزمایش هسته‌ای می‌تواند پاسخ روسیه به حملات موشکی به عمق روسیه باشد، به رسانه‌های روسی گفت: «هیچ چیز تغییر نکرده است.»

ریابکوف گفت که سایت هسته‌ای نوایا زملیا روسیه در پاسخ به اقدامات احتمالی آمریکا آماده شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->