رئیس جمهور در سازمان ملل: ما خواستار جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای هستیم حزب الله لبنان خبر شهادت سردار مجاهد علی کرکی را تکذیب کرد عراقچی: در کنار مردم فلسطین و لبنان ایستاده‌ایم عراقچی: دکتر پزشکیان درمورد کاهش تنش با اسرائیل سخن نگفته است محسن برهانی، آزاد و پرونده او مختومه شد حالت فوق‌العاده در سراسر فلسطین اشغالی اعلام شد (۲ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان: ترور شهید اسماعیل هنیه بدون پاسخ نخواهد ماند حمله جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت (۲ مهر ۱۴۰۳) دیدار پزشکیان با رئیس‌جمهور فنلاند + فیلم حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳) مسعود پزشکیان در نشست با رسانه‌های آمریکایی چه گفت؟ (۲ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان با رئیس‌جمهور سوئیس دیدار کرد رئیس شورای اروپا با پزشکیان دیدار کرد + فیلم پزشکیان در نیویورک با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی دیدار کرد + فیلم روسیه: آزمایش هسته‌ای انجام نمی‌دهیم تا وقتی آمریکا انجام ندهد دیدار پزشکیان با با گروه «الدر» در نیویورک + فیلم شمار شهدای بمباران جنوب لبنان به ۱۸۲ تن افزایش یافت (۲ مهر ۱۴۰۳) عراقچی با وزیر خارجه آمریکا دیدار می‌کند؟ ظریف به سیدحسن نصرالله نامه نوشت حمله سنگین حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی + فیلم (۲ مهر ۱۴۰۳) ایران درباره عواقب خطرناک ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی هشدار داد
سرخط خبرها

حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۰۱۹۸
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی (۲ مهر ۱۴۰۳)
نیرو‌های مقاومت لبنان در ادامه حملات خود به مواضع رژیم صهیونیستی، پایگاه‌های نظامی «عین زیتیم»، «رامات دیوید» و «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی این کشور با انتشار بیانیه‌های رسمی خبر داد که مقر‌های نظامی این رژیم را هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
 حزب‌الله خبر داد که در جریان این حملات ستاد فرماندهی لشکر شمالی ارتش اسرائیل در پایگاه «عین زیتیم» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است.

هدف بعدی حملات حزب‌الله، مجموعه‌های صنایع نظامی شرکت رافائل در منطقه «زوفولون» واقع در شمال شهر حیفا بوده که این منطقه نیز با موشک هدف قرار گرفته است.

حزب‌الله همچنین پایگاه و فرودگاه «رامات دیوید» را با موشک مورد اصابت قرار داده است. نیرو‌های مقاومت لبنان همچنین انبار‌های اصلی فرماندهی منطقه شمالی ارتش اسرائیل را در پایگاه «نیمرا» با ده‌ها موشک هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از صبح امروز دست‌کم ۱۶۵ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی و مواضع نظامی این رژیم شلیک شده است.

آغاز موج دوم حملات موشکی حزب‌الله

جنبش حزب‌الله موج دوم حملات موشکی خود را امروز بعدازظهر ازسرگرفته و در جریان این حملات مناطق طبریا، الجلیل، جولان و شهرک‌های اسرائیلی واقع در کرانه باختری را هدف قرار داده است.

منابع لبنانی می‌گویند که در پی این حملات صدای انفجار‌های مهیبی در منطقه طبریا شنیده شده و آژیر‌های خطر در منطقه الجلیل به صدا درآمد آمده است. 

هم‌زمان با حملات حزب‌الله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز منطقه البقاع واقع در شرق لبنان را هدف قرار دادند.

موشک‌های حزب‌الله به عمق شهرک‌های اسرائیلی کرانه باختری رسید

برخی منابع خبری از انفجار‌های مهیب در منطقه «کریات بیالیک» و «هاییم» خبر دادند. رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که موشک‌های حزب‌الله به کریات بیالیک اصابت کرده است. 

منابع صهیونیستی خبر دادند که در پی حملات حزب‌الله به شهرک‌های اسرائیلی در غرب کرانه باختری، آژیر‌های خطر در این مناطق به صدادرآمده و صدای انفجار‌های مهیبی از آن شنیده شده است. عمده حملات حزب الله به منطقه شومرون بوده است. 

خبرنگاران اسرائیلی می‌گویند که برای اولین بار از آغاز جنگ، موشک‌های حزب‌الله به عمق فلسطین اشغالی به ویژه شهرک‌های کرانه باختری رسیده است. به گفته منابع میدانی، چهار موشک به شهرک‌های «کرنی شمرون» و «معالی شمرون» در شرق «قلقیلیه» در کرانه باختری اصابت کرده است. 

حزب‌الله نیز با انتشار بیانیه‌های رسمی خبر داد که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، انبار‌های اصلی مهمات رژیم صهیونیستی در پایگاه «نیمرا» را با ده‌ها موشک هدف قرار داده است. 

حزب‌الله در بیانیه دیگری گفت که در پاسخ به این حملات، مقر گردان موشکی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل در مقر نظامی یوآو را هدف قرار داده است. 

رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته بیش از ۳۵۰ بار حمله هوایی به جنوب لبنان انجام داده است. برخی منابع لبنانی می‌گویند اکثر شهدای لبنانی، غیرنظامی هستند و حملات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

رژیم صهیونیستی از صبح امروز حملات گسترده‌ای را در جنوب لبنان آغاز کرده و ده‌ها منطقه را بمباران کرده است. در این حملات، ده‌ها منطقه مسکونی مورد تهاجم قرار گرفته و برخی منابع از شهادت چندین کودک خبر داده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->