باشگاه استقلال تقابل مهرداد و میلاد محمدی دردربی ۱۰۴ راتایید کرد تکذیب ادعای سیاوش اکبرپور | دستور وزیر باعث میزبانی مشهد از بازی ایران-قطر شد اختصاصی؛ ارونوف از لیست دربی خط خورد زمان بازی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | داربی ۱۰۴ با طعم یاغی گری واکنش علی کریمی به نتیجه دربی دربی تهران سیاسی است یا اجتماعی؟ درباره شایعه بخشش محرومیت مهرداد محمدی ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی تهران ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی تهران نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌نا‌پذیری پرسپولیس در دربی پایان می‌دهد؟ ستاره منچسترسیتی رباط صلیبی داد اتمام برق‌آسای بلیت‌های دربی وینیسیوس در یک قدمی توپ طلا جانشینان احتمالی ترشتگن در بارسلونا داور دربی ۱۰۴ مشخص شد پیشنهاد سنگین منچسترسیتی برای جذب موسیالا نحوه خرید بلیت بازی استقلال و پرسپولیس + لینک و قیمت پشت پرده عدم توافق یاغی با استقلال؛ هاشمی نسب پول گرفت، اما به آبی‌پوشان پشت کرد! طراحی ویژه سرخپوشان پیش از دربی | اورنوف اسلحه پرسپولیس علیه نکونام اختصاصی: هاشمی نسب توافق با استقلال را تکذیب کرد
سرخط خبرها

جانشینان احتمالی ترشتگن در بارسلونا

  • کد خبر: ۲۹۰۳۱۲
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
جانشینان احتمالی ترشتگن در بارسلونا
هانسی فلیک و مدیران بارسلونا پس از مصدومیت سنگین مارک آندره ترشتگن که باعث از دست رفتن تمام فصل برای این دروازه‌بان آلمانی شد، حالا به فکر این هستند تا خیلی سریع جانشینی برای او جذب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بر اساس قوانین، چون مصدومیت ترشتگن بیشتر از ۴ ماه طول خواهد کشید، بارسا این اجازه را دارد که خارج از پنجره نقل و انتقالات بازیکنی آزاد را به جای او جذب کند، اما بلوگرانا گزینه‌های کمی را پیش روی خود می‌بیند.

با این وجود طبق گفته رسانه‌های اسپانیایی، فلیک و مدیران بارسا درحال بررسی گزینه‌های آزاد موجود در بازار هستند، چون آنها اعتقاد دارند بارسلونا به دروازه‌بان باکیفیت‌تری نسبت به اینیاکی پنا، سنگربان دوم بارسا در طول فصل نیاز خواهد داشت.
کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی سابق رئال مادرید یکی از گزینه‌های فلیک است که آمادگی خودش را به مدیران بارسا اعلام کرده تا جانشین مرد آلمانی در بارسا شود.

گزینه دیگر در دسترس مدیران بارسلونا، شزنی، همبازی سابق لواندوفسکی در تیم ملی لهستان است. این دروازه‌بان ۳۴ ساله پس از اینکه در تابستان امسال از یوونتوس کنار گذاشته شد از فوتبال خداحافظی کرد، اما پیشنهاد بارسا می‌تواند او را با مستطیل سبز برگرداند.

کلودیو براوو، دروازه‌بان سابق بارسلونا که در دوران لوئیس انریکه سنگربان ثابت کاتالان‌ها بود، دیگر گزینه‌ای مورد بررسی است. این دروازه‌بان ۴۱ ساله هم مدتی پیش از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد، اما حالا آمادگی خود را برای بازگشت به چهارچوب دروازه بارسا اعلام کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->