دربی تهران سیاسی است یا اجتماعی؟ درباره شایعه بخشش محرومیت مهرداد محمدی ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی تهران ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال در دربی تهران نکونام به رکورد ۶ ساله شکست‌نا‌پذیری پرسپولیس در دربی پایان می‌دهد؟ ستاره منچسترسیتی رباط صلیبی داد اتمام برق‌آسای بلیت‌های دربی وینیسیوس در یک قدمی توپ طلا جانشینان احتمالی ترشتگن در بارسلونا داور دربی ۱۰۴ مشخص شد پیشنهاد سنگین منچسترسیتی برای جذب موسیالا نحوه خرید بلیت بازی استقلال و پرسپولیس + لینک و قیمت پشت پرده عدم توافق یاغی با استقلال؛ هاشمی نسب پول گرفت، اما به آبی‌پوشان پشت کرد! طراحی ویژه سرخپوشان پیش از دربی | اورنوف اسلحه پرسپولیس علیه نکونام اختصاصی: هاشمی نسب توافق با استقلال را تکذیب کرد اورونوف هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد پایان دوران مشیری در اورتون بی‌توجهی بلینگام به توصیه پزشکان رئال آنالیزور‌های خارجی، مهمان ویژه دربی تهران
سرخط خبرها

اتمام برق‌آسای بلیت‌های دربی

  • کد خبر: ۲۹۰۳۱۹
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱
اتمام برق‌آسای بلیت‌های دربی
صبح امروز، ۳ مهر سایت فروش بلیت دربی ۱۰۴ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باز شد و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، در عرض چند دقیقه تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه که فردا، ۴ مهر در اراک برگزار می‌شود، به فروش رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از همان چندروز پیش که عنوان شد تنها ۸ هزار تماشاگر برای این مسابقه در نظر گرفته شده است، پیش بینی می‌شد که این تعداد کم در همان شروع باز شدن سایت به فروش برسد.

ترمیم و مرمت ورزشگاه بزرگ پایتخت باعث شد تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد این مسابقه را در اراک برگزار کند و هشت هزار بلیت نیز برای فروش در نظر گرفته شد تا به صورت مساوی میان هواداران دو تیم تقسیم شود.

با توجه به میزبان بودن استقلال در این مسابقه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه ۹۰ درصد ظرفیت ورزشگاه متعلق به هواداران آبی‌های پایتخت خواهد بود، زده می‌شد، اما در نهایت، اما بلیت‌های این دیدار به صورت مساوی بین هواداران سرخابی‌های پایتخت تقسیم شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->