یزدانی: از یک ماه دیگر فیزیوتراپی می‌کنم دوری سه‌هفته‌ای امباپه از میادین توافق هافبک سابق بارسلونا با زسکا چراغ سبز شزنی برای حضور در بارسلونا گلر سابق تیم ملی آلمان دستگیر شد بازگشت طارمی به ترکیب اصلی اینترمیلان مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال در روز دربی ۱۰۴ مهرداد محمدی رسما از دربی ۱۰۴ محروم شد جنجال اندریک در لالیگا زمان بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها بلینگام، کلید انتقال آرنولد به رئال جهانبخش راهی اسکاتلند شد بازنشستگی زودهنگام واران حریف مهمدی در قهرمانی آسیا دوپینگی از آب درآمد | نقره ۸۲ کیلوگرم به ایران رسید تجربه مهاجمان پرسپولیس، کلید پیروزی گاریدو در دربی بیانیه رسمی فیفا درباره اتفاقات بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال ازبکستان پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس (۳ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: جای خالی ارونوف احساس نخواهدشد چرخش عجیب نکونام در خصوص داور دربی ۱۰۴ تنبیه انضباطی برای دو ستاره پرسپولیس
سرخط خبرها

شانس زیاد مهری برای بازی در دربی ۱۰۴

  • کد خبر: ۲۹۰۴۲۲
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
شانس زیاد مهری برای بازی در دربی ۱۰۴
یاغی جدید فوتبال ایران شانس زیادی برای حضور در دربی ۱۰۴ دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی پرسپولیس در نظر دارد در بازی امشب از سعید مهری در ترکیب تیمش استفاده کند. از این جهت که در طول تمرینات این هفته سرخپوشان گاریدو در تغییراتی که در ارنج تیمش داشت بار‌ها مهری را در بین بازیکنان اصلی قرار داد. از آنجا که گاریدو خوب می‌داند احتمال گره خوردن بازی امروز تیمش به خاطر سبک بازی استقلال هست در نظر دارد از هافبک‌های خلاق بیشتری در میدان استفاده کند.

از این رو شاید بخواهد در ۳۰ دقیقه پایانی مهری را به جای مسعود ریگی به میدان بفرستد. قدر مسلم اتفاقاتی که در نیمه اول بازی رخ خواهد داد در تعویض‌های نیمه دوم تاثیر زیادی خواهد داشت. مهری هنوز فرصت بازی کردن برای پرسپولیس را پیدا نکرده و حضورش در دربی می‌تواند جالب توجه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->