وزرای خارجه ایران و سوئیس دیدار و گفت و گو کردند دستور ویژه عارف: بدون ضابطه حتی یک نفر را استخدام نکنید موضع پکن، حمایت از ایران در راستای حفظ امنیت خودش است تعطیلی پنجشنبه‌ها همچنان منتظر تصویب در مجلس است یاشار سلطانی و وحید اشتری مشمول عفو رهبری شدند لایحه عفاف و حجاب از سوی شورای نگهبان تأیید شد دستور عارف برای ارائه گزارش نهایی حادثه انفجار معدن طبس تا دو هفته آینده انجام جهاد تبیین یک اقدام ملی و نیازمند مشارکت همه ارکان جامعه است جان باختن سه نفر از کارشناسان و متخصصان ایمنی معدن در حادثه معدن طبس چرا استعفای عبدالکریم حسین زاده در مجلس پذیرفته نشد استاندار خراسان رضوی: باید شخصیت شهید هاشمی‌نژاد را به دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی کنیم آیت‌الله علم‌الهدی: آنچه امروز موجب وحشت دشمن می‌شود، شور انقلابی مردم است رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به‌زودی به تهران سفر خواهد کرد | گروسی به دنبال دیدار با پزشکیان مجلس، استعفای عبدالکریم حسین‌زاده را نپذیرفت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت: امروز به برکت ایستادگی ملت ایران جرات حمله به مرز‌های ایران را ندارند + فیلم رونمایی از بالگرد ملی طی ۲ سال آینده جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد پزشکیان و مکرون با یکدیگر دیدار کردند + تصاویر وفاق ملی |ضرورت، تبیین، ارکان، خط قرمز (قسمت دوم) پزشکیان: من با برنامه ای مبتنی بر تعامل سازنده با جهان منتخب مردم ایران شدم درخواست از عربستان برای آزادی آخرین حاجی ایرانی
سرخط خبرها

آیت‌الله علم‌الهدی: آنچه امروز موجب وحشت دشمن می‌شود، شور انقلابی مردم است

  • کد خبر: ۲۹۰۵۱۳
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
آیت‌الله علم‌الهدی: آنچه امروز موجب وحشت دشمن می‌شود، شور انقلابی مردم است
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امروز آنچه دشمن را وادار می‌کند با وحشت در صحنه حضور داشته باشد و از سوی دیگر به رزمندگان مسلمان آرامش می‌دهد و به آن‌ها قدرت روحی می‌بخشد، شور انقلابی در کشور است.

به گزارش شهرآرانیوز، در تجمع بزرگ حوزویان خراسان که صبح امروز (۴ مهر ۱۴۰۳) در اعتراض به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در لبنان و فلسطین و حمایت از جبهه مقاومت، در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی با تبیین ابعاد موقعیت امروز جهان اسلام و جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد کاری کند که جریان مقاومت عقب‌نشینی کند.

وی افزود: دشمن با بمباران منازل و کشتار مردم می‌خواهد جریان مقاومت را در هم بشکند و ایده و انگیزه براندازی اسرائیل از بین برود. چون زنان و کودکان مورد آسیب و ظلم و ستم هستند و این امر ممکن است رزمنده را در جریان مقاومت دچار تردید کند.

علم‌الهدی در ادامه گفت: اسرائیل ناپاک با این نسل‌کشی، بر جریان مردانگی خط بطلان کشیده و مورد نفرت مردم دنیا قرار گرفته و انگیزه اسرائیل از جنایات وحشیانه، تضعیف جریان مقاومت است.

وی افزود: این دشمن ناپاک، غافل از این است که مقاومت با اعتقاد راسخ‌تر در برابر این رژیم غاصب خواهد ایستاد.

امام‌جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مشابه همین موضوع در لبنان اتفاق افتاد. پیش از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان، خط مقابله با اسرائیل فقط از سوی حزب‌الله بود و حتی بعضی از عناصر غرب‌زده در لبنان با این مقاومت مقابله می‌کردند. اما امروز حضور مردم لبنان با رزمندگان لبنان ممزوج شده و بر تعداد رزمندگان افزوده شده و جریان مقاومت با همه توان در برابر اسرائیل ایستاده و توان مقابله با اسرائیل در جبهه مقاومت روزافزون شده است.

ضرورت تداوم شور انقلابی در کشور

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ادامه این جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه منجر به جنگی فراگیر خواهد شد که از حمایت آمریکا و غرب نیز برخوردار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این عرصه، دیگر رزمندگی فقط در لبنان و فلسطین خلاصه نخواهد شد و جلودار این جبهه، انقلاب اسلامی ایران و انقلابیون ایران خواهند بود که با همه قدرت، این دشمن سفاک را از انجام جنایت ناامید کنند و او را به چنان یأسی مبتلا کنند که موجبات نابودی‌اش را فراهم کند.

وی تأکید کرد: ما باید برای این موضوع، آمادگی داشته باشیم و آنچه امروز در جامعه باید اجرا شود، مسئله گسترش شور انقلابی است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر شور انقلابی در کشور توسعه پیدا کند، جبهه عظیمی در برابر جبهه استکباری به وجود می‌آید که دنیای غرب جرئت نمی‌کند بیش از این، از رژیم اسرائیل حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه برخی جریانات سیاسی داخل کشور معتقدند باید از هر نوع درگیری و مبارزه صرف‌نظر کنیم، تأکید کرد: این موضوع با منطق و فرهنگ انقلاب اسلامی و اصل استکبارستیزی منافات دارد.

امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: امروز آنچه دشمن را وادار می‌کند با وحشت در صحنه حضور داشته باشد و از سوی دیگر به رزمندگان مسلمان آرامش می‌دهد و به آن‌ها قدرت روحی می‌بخشد، شور انقلابی در کشور است.

وی افزود: با برنامه‌ها و طرح‌های متناسب و متنوع، باید شور انقلابی در جامعه تداوم داشته باشد و این حمایت از مقاومت به یک همایش و تجمع منحصر نشود. این موضوعی است که دشمن را دچار ترس و تردید خواهد کرد.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: ترس دشمن امروز از سلاح و تجهیزات و فناوری هسته‌ای ما نیست. او از مردم ما می‌ترسد و می‌داند این شور مردم اگر به میدان بیاید، هیچ چیز با آن برابری نمی‌کند. آنچه امروز دشمن را به ترس و واهمه می‌اندازد این است که لباس انقلابی بر تن مردم ما باقی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->