رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو

  • کد خبر: ۲۹۰۷۹۲
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو
هر دو باشگاه اینتر و میلان مخالف بازسازی و ایجاد تغییرات در ورزشگاه سن‌سیرو هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، صحبت درباره بازسازی ورزشگاه سن‌سیرو یا حتی ساخت ورزشگاهی جدید برای دو باشگاه اینتر و میلان در شهر میلان ایتالیا از چند سال قبل به صورت جدی مطرح شده و حتی طرح‌هایی هم برای آن ارائه شده بود، اما این پروژه به دلیل اختلافاتی که وجود داشت هرگز به صورت کامل پیش نرفت.

در طول این مدت صحبت‌هایی درباره اینکه هر یک از این باشگاه‌ها مایل هستند ورزشگاه اختصاصی خودشان را داشته باشند هم مطرح شده بود که این طرح هم منتفی شد و حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که دو باشگاه اینتر و میلان برنامه‌ای برای ادامه پروژه «WeBuild» که مربوط به بازسازی ورزشگاه سن‌سیرو است ندارند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که آنها برنامه مشخص دیگری هم برای ساخت ورزشگاه جدید ارائه نکرده‌اند و همین موضوع تعجب بسیاری از هواداران این دو تیم و رسانه‌های ایتالیایی را به دنبال داشته است. هرچند دلیل اصلی این تصمیم هزینه گزافی است که باید برای بازسازی این ورزشگاه قدیمی پرداخت کرد.

منابع نزدیک به این دو باشگاه مدعی شده‌اند که مدیران میلان و اینتر همچنان قصد دارند که ورزشگاه جدیدی را برای خودشان احداث کنند، اما هنوز هیچ مکان مشخصی برای ساخت ورزشگاه جدید در شهر میلان در نظر گرفته نشده است و شاید انجام این کار چندین سال طول بکشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->