ماجرای رتبه ۱۸۰ کنکور که در حادثه معدن طبس جان باخت + عکس ۱۰ میلیون بده اسم همسرت را حذف کن! عملیات امداد و نجات معدن طبس با یافتن پیکر تمامی جانباختگان به پایان رسید هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت افزایش پیدا کرد تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در بازار قدیم قشم + فیلم (۴ مهر ۱۴۰۳) ایران در حوزه فیزیوتراپی در منطقه بی‌رقیب است چگونه ترس و اضطراب کودک کلاس اولی خود را برطرف کنیم؟ ویدئو | مشاهده ۲ قلاده گونه ارزشمند «کاراکال» در خراسان رضوی (۴ مهر ۱۴۰۳) تعداد فوتی‌های حادثه معدن طبس به ۵۰ نفر رسید (۴ مهر ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار موزه‌ها بیش از ۲۳۰۰ سند جعلی در کشور کشف شد ماجرای عکس‌گرفتن یک تبعه غیرمجاز با ماشین پلیس چه بود؟ محیط زیست خراسان‌رضوی درباره پدیده گرد و غبار در مشهد و استان هشدار صادر کرد (۴ مهر ۱۴۰۳) کاهش دید رانندگان در جاده ترانزیتی مشهد- سرخس براثر گرد و خاک (۴ مهر ۱۴۰۳) رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌ها در اولویت قرار دارد بیش از ۷۱۳ تن فراورده غیربهداشتی در خراسان رضوی ضبط شد (۴ مهر ۱۴۰۳) همه چیز در مورد افسردگی پاییز نکاتی که رعایت آن‌ها آپارتمان نشینیِ خویشاوندی را شیرین‌تر می‌کند | در همسایگی خویشاوندی آغاز ثبت‌نام پنجمین مرحله کاروان‌های عمره مفرده خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳) | کاهش ۱۶ درجه‌ای دمای مشهد تا یکشنبه هفته آینده «آزمون جامع» مهارت‌آموزان دانشگاه فرهنگیان چه زمانی برگزار می‌شود؟ ترافیک پرحجم در پل انقلاب اسلامی، میدان آزادی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۴ مهر ۱۴۰۳) اعلام زمان آزمون جامع گردشگری
سرخط خبرها

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌ها در اولویت قرار دارد

  • کد خبر: ۲۹۰۵۴۶
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌ها در اولویت قرار دارد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در حفاظت از یوزپلنگ آسیایی گفت: ابتدا باید تهدید‌ها و مشکلات زیستگاه‌ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را در دستور کار داریم، اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شینا انصاری در خصوص برنامه سازمان حفاظت محیط زیست برای حفاظت از یوز‌های در اسارت و یوز‌های باقیمانده زیستگاه‌ها اظهار کرد: برنامه‌های مصوبی در این زمینه داریم که باید دنبال کنیم. اولویت اول ما زیستگاه‌ها هستند. ابتدا باید تهدید‌ها و مشکلات زیستگاه‌ها را رفع کنیم و به موازات آن پروژه تکثیر در اسارت را دنبال می‌کنیم، اما اولویت رفع موانع حضور یوز در زیستگاه‌ها است. این مشکلات در تعامل با دستگاه‌هایی مثل وزارت راه و شهرسازی و سایر وزارتخانه‌های صاحب پروژه در این مناطق رفع خواهد شد.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت جوامع محلی و سمن‌های برای جلوگیری از انقراض یوزپلنگ عنوان کرد: یکی از رویکرد‌های ما در دولت چهاردهم و در حوزه محیط زیست جلب مشارکت حداکثری جوامع مدنی و نهاد‌های مردمی است. اولین نشست من با تشکل‌های مردم نهاد نیز برگزار شد.

انصاری با اشاره به برنامه‌های سازمان محیط زیست برای همکاری با سایر کشور‌های حاشیه دریای خزر برای کاهش آلودگی و سطح آب این پهنه آبی تصریح کرد: در این حوزه هم برنامه وجود دارد. هم در سواحل شمالی و هم در سواحل جنوبی با آلودگی آب‌ها مواجه هستیم که این مساله را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->