انتخابات نظام مهندسی در سراسر کشور به تعویق افتاد + عکس اهدای عضو بیمار مرگ مغزی مشهدی نجاتبخش جان چهار بیمار شد (۴ مهر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن جوان کرمانشاهی + عکس (۴ مهر ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره زورگیری و قاپ زنی در مشهد| یک متهم دستگیر شد (۴ مهر ۱۴۰۳) انتصاب سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشور علت خودکشی دختر جوان در ساختمان اداری کمیته امداد در شهرستان باغملک فاش شد آتش‌سوزی گسترده یک باغ ویلا در روستای فرهادگرد مشهد + جزییات (۴ مهر ۱۴۰۳) گرد و خاک و کاهش دید افقی در محور سرخس_تایباد (۴ مهر ۱۴۰۳) ریزش کانال در گرگان تاکسی‌ها را بلعید + فیلم (۴ مهر ۱۴۰۳) ماجرای رتبه ۱۸۰ کنکور که در حادثه معدن طبس جان باخت + عکس ۱۰ میلیون بده اسم همسرت را حذف کن! عملیات امداد و نجات معدن طبس با یافتن پیکر تمامی جانباختگان به پایان رسید هزینه دریافت گواهینامه موتورسیکلت افزایش پیدا کرد تلاش آتش نشانان برای مهار آتش سوزی در بازار قدیم قشم + فیلم (۴ مهر ۱۴۰۳) ایران در حوزه فیزیوتراپی در منطقه بی‌رقیب است چگونه ترس و اضطراب کودک کلاس اولی خود را برطرف کنیم؟ ویدئو | مشاهده ۲ قلاده گونه ارزشمند «کاراکال» در خراسان رضوی (۴ مهر ۱۴۰۳) تعداد فوتی‌های حادثه معدن طبس به ۵۰ نفر رسید (۴ مهر ۱۴۰۳) تغییر ساعت کار موزه‌ها بیش از ۲۳۰۰ سند جعلی در کشور کشف شد ماجرای عکس‌گرفتن یک تبعه غیرمجاز با ماشین پلیس چه بود؟ محیط زیست خراسان‌رضوی درباره پدیده گرد و غبار در مشهد و استان هشدار صادر کرد (۴ مهر ۱۴۰۳) کاهش دید رانندگان در جاده ترانزیتی مشهد- سرخس براثر گرد و خاک (۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ریزش کانال در گرگان تاکسی‌ها را بلعید + فیلم (۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۰۶۱۷
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
ریزش کانال در گرگان تاکسی‌ها را بلعید + فیلم (۴ مهر ۱۴۰۳)
ویدئویی که با عنوان فرونشست زمین در بلوار جرجان گرگان در فضای مجازی منتشر شده، درواقع ریزش سطحی کانال قدیمی جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این منطقه است که موجب خسارت به تعدادی از تاکسی‌های مستقر در ایستگاه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این حادثه بر اثر نشت آب و جمع شدن آن در پشت کانال رخ داده است. عرض این کانال یک و نیم متر است و متأسفانه به دو تاکسی خسارت وارد شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->