قیمت سکه‌های ضرب ۸۶ حراج مرکز مبادله چقدر است؟ آیا ثبات به بازار ارز برمی‌گردد؟ (۶ دی ۱۴۰۳) قیمت امروز میوه و صیفی جات در مشهد اعلام شد (۶ دی ۱۴۰۳) | بادمجان ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان کارگران چطور مالیات‌های مازاد بر حقوق را پس‌ بگیرند؟ سازندگان توان فروش و ساخت مسکن را ندارند سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد وزیر نیرو: هزینه تولید هر کیلووات ساعت برق ۸ هزار تومان است پیش بینی قیمت سکه و طلا (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) پیش بینی قیمت ارز و دلار (پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳) بزرگترین کریدور تجاری کشور از خراسان رضوی می‌گذرد مدیرعامل معاینه فنی تهران حرف‌های خودش علیه ایران خودرو و سایپا را تکذیب کرد! ترانزیت، زیربنای ۱۰ درصد اقتصاد کشور پرداخت ۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های خراسان رضوی از محل مالیات بر ارزش افزوده رشد ۴۸ درصدی خانوار‌های مستأجر درگیر فقر، طی ۶ سال تک‌نرخی‌شدن ارز به‌نفع مردم، یا به ضررشان؟ رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی مشهد: قطع برق خانگی اتفاق خوبی است | بخش خصوصی حاضر به رقابت با دولت نیست کاهش نرخ دام | قیمت امروز گوشت قرمز و مرغ (۵ دی ۱۴۰۳) چگونه دولت از گرانی ارز، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به دست آورد؟ | یک نماینده مجلس افشا کرد ارزش معاملات خرد در بورس شگفتی آفرید | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ دی ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۵ دی ۱۴۰۳) | هایما ۲۰ میلیون تومان ارزان شد افت قیمت طلا و سکه در مشهد (۵ دی ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۵ دی ۱۴۰۳) | خودرو سایپا یک میلیاردی شد ترانزیت، فرصتی برای رونق اقتصادی خراسان رضوی رئیس سازمان امور مالیاتی کشور: یک سوم دنیا مالیات می‌گیریم نرخ امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۵ دی ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد در کانال ۷۹ هزار تومان افت قیمت خودرو بار مالی ۳۰ تا ۵۰ همتی برای بیمه‌ها دارد علت ادامه رشد قیمت طلا و سکه در بازار چه بود؟ (۵ دی ۱۴۰۳) ماجرای واردات برنج بی‌کیفیت چیست؟ | مخلوط‌کردن برنج نامرغوب با محموله‌ها ۶۰ درصد خودرو‌های جدید تولید داخل در آزمون معاینه فنی مردود می‌شوند
سرخط خبرها

فروش قسطی خودروهای وارداتی

  • کد خبر: ۲۹۰۶۸۳
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فروش قسطی خودروهای وارداتی
اخبار منتشر شده از عرضه برخی محصولات شرکت‌های واردکننده به صورت قسطی خبر می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی شرکت‌های واردکننده محصولات برند‌های جهانی خودروساز را به صورت اقساطی واگذار می‌کنند.

به نظر می‌رسد دلیل این مساله را باید بی میلی برخی متقاضیان به خرید خودرو‌های وارداتی عرضه شده جست و جو کرد.

واردات خودرو بعد از نهایی شدن آیین نامه اجرایی واردات خودرو در شهریور ۱۴۰۱ در دستورکار قرار گرفت. اما تا پایان ۱۴۰۱ خبری از حضور برند‌های جهانی خودروساز در بازار نبود و تنها اولین عرضه محصولات برند‌های جهانی خودروساز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شد.

سال ۱۴۰۲ از راه رسید و کم کم شاهد ترخیص خودرو‌های وارداتی بودیم، اما تا پایان نیمه اول خبری از خودرو‌های وارداتی در بازار نبود.

آمار‌های منتشر شده گمرک از ورود حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری به صورت قطعی از گمرک خبر می‌دهد.

اما جدیدترین آمار‌های منتشر شده توسط کمرگ نشان می‌دهد تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در مجموع حول و حوش ۲۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه انواع خودروی سواری به صورت قطعی از گمرک سراسر کشور ترخیص شده است.

رشد عرضه در کنار بی میلی مشتریان برای در اختیار گرفتن برخی از خودرو‌های عرضه شده سبب شده تا شرکت‌های واردکننده به نوعی مجبور شوند تا فروش قسطی را در دستورکار قرار دهند.

نکته قابل توجه اینکه این فروش قسطی بدون بهره است و خریداران تنها قیمت خودرو را بدون سود به شرکت واردکننده پرداخت می‌کنند.

ناشناخته بودن تعدادی از برند‌های وجود در بازار و همچنین هزینه نگهداری خودرو‌های وارداتی از دلایل دیگری هستند که مشتریان را نسبت به در اختیار گرفتن برخی محصولات برند‌های جهانی خودروساز بی میل کرده و شرکت‌های واردکننده برای جذب نظر مشتریان فروش محصولات خود به صورت فروش قسطی بدون بهره را در برنامه فروش خود جای داده اند.

منبع: اکوایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->