خداداد عزیزی:دوست دارم فیلم کتاب «تو خداداد عزیزی هستی» هم ساخته شود غیبت ادامه‌دار کاکوتا در ترکیب استقلال بازگشت اورونوف به تمرین پرسپولیس سعید صادقی در ترکیب پرسپولیس جای گرفت؟ بیرانوند شاکی شد | اسناد پرسپولیس جعلی است آغاز روند سینوسی مورایس| مدیران سپاهان تا کجا صبر می‌کنند؟ استقلال بدون مصدوم و محروم مقابل السد قطر گزارش تصویری | بازی تیم‌های ملی فوتسال آرژانتین و کرواسی در جام جهانی ازبکستان درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد خیز سخت برای رسیدن به سبد «هوکر» در هوای شهر آلیسون به دروازه لیورپول برمی‌گردد خرید گران‌قیمت چلسی آماده بازی شد هواداران نژادپرست، دردسر اروپایی بارسلونا بازگشت نکونام به استقلال موقت است؟ استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد
سرخط خبرها

خیز سخت برای رسیدن به سبد

  • کد خبر: ۲۹۰۹۲۸
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳
خیز سخت برای رسیدن به سبد
تمرینات «آسمان» مشهد برای حضور در لیگ‌برتر بسکتبال آقایان ایران آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بسکتبال خراسان‌رضوی پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام در دقیقه نود وارد رقابت‌های لیگ‌برتر شد تا دوستداران این رشته ورزشی فرصت هیجان دوباره حضور در سالن خانه بسکتبال و تماشای آن را داشته باشند. تیم بسکتبال «آسمان ولایت» مشهد درحالی به این رقابت‌ها پا خواهد گذاشت که مطابق انتظار از ورزش مشهد باز هم مسئولان در وقت‌های اضافه تصمیم گرفتند دور هم جمع شوند و دست‌به‌دست هم دهند تا استان در یکی از لیگ‌های برتر رشته‌های مختلف ورزشی تیم‌داری کند.

 البته همین هم فرصتی مغتنم برای بسکتبال است تا چراغ سالن خانه بسکتبال استان خاموش نماند و علاقه‌مندان به این رشته از هیجان آن بهره ببرند. تیم آسمان از دیروز تمرینات جدی خود را صبح و بعدازظهر آغاز کرده و پنجشنبه همین هفته باید در گام نخست در مشهد از شهرداری گرگان، مدعی جدی قهرمانی، پذیرایی کند؛ نبرد سختی که بی‌تردید با توجه به حضور دقیقه‌نودی تیم مشهدی در لیگ‌برتر، انتظارات را از شاگردان جمال صیفی پایین آورده است و شاید دوستداران بسکتبال پنجشنبه از ساعت ۱۶ فقط به شوق تماشای یک بازی بسکتبال به سالن بروند و انتظار نتیجه از تیمشان نداشته باشند.

تیم آسمان با حمایت‌های استانداری، شهرداری و اداره‌کل ورزش‌وجوانان پا به این رقابت‌ها گذاشته و به‌واقع همان رعد پدافند به شمار می‌رود و همچنان قرار است شاگردان سرباز صیفی در کنار چند بازیکن آزاد و بومی برای روشن‌ماندن چراغ بسکتبال شهر به میدان بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->