در پی شهادت سیدحسن نصرالله، سینما‌های سراسر کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۷ مهر ۱۴۰۳) رئیس سازمان سینمایی: سیدحسن نصرالله مرد آزمون‌های سخت بود واکنش اهالی شعر و ادب به شهادت سیدحسن نصرالله (۷ مهر ۱۴۰۳) سوگنامه ابراهیم حاتمی‌کیا برای سیدحسن نصرالله (۷ مهر ۱۴۰۳) تعطیلی اجرا‌های موسیقی تا اطلاع ثانوی (۷ مهر ۱۴۰۳) آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۷ مهر ۱۴۰۳) حکایت ناتمام مهندس و مرد داخل بالن آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۷ مهر ۱۴۰۳) ۱۸۶ اثر به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) رسید هفت کشور دیگر به رقابت اسکار ۲۰۲۵ پیوستند «دنی ویلنوو» کارگردان «تلماسه ۲» از گاتهام جایزه می گیرد آلبوم «انتظار» محمد معتمدی نامزد جایزه منتقدان آلمان شد موفقیت ۲ انیماتور ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» ایتالیا «باربارا لی هانت» بازیگر فیلم هیچکاک درگذشت بودجه تلویزیون به‌درستی مصرف نمی‌شود | جای خالی تولیدات جدید در هفته دفاع مقدس
سرخط خبرها

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۷ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۱۱۲۹
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۷ مهر ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، دوباره در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است.

۱. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۱۳ هزار و ۲۶۴ بلیت در ۳۶۹ سانس، ۷ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۱۰ هزار و ۴۲۵ بلیت در ۳۶۸ سانس، ۵ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. انیمیشن ببعی قهرمان به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، با فروش ۸ هزار ۲۵۹ بلیت در ۲۲۵ سانس، ۴ میلیارد و ۶۲۵ هزار و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، با فروش ۷ هزار و ۹۲۴ بلیت در ۳۲۵ سانس، ۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۸ هزار و ۶۰ بلیت در ۲۶۳ سانس، ۴ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۸ هزار و ۱۸۴ بلیت در ۳۴۰ سانس، ۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۴ هزار و ۷۸۳ بلیت در ۲۲۹ سانس، ۲ میلیارد و ۵۶۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی، با فروش ۳ هزار و ۷۹۳ بلیت در ۲۰۰ سانس، ۲ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی شهر گربه‌ها ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی، با فروش ۲ هزار و ۲۹۱ بلیت در ۱۵۲ سانس، یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش هزار و ۵۶۳ بلیت در ۷۵ سانس، ۷۵۷ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، با فروش هزار و ۱۷۲ بلیت در ۱۰۵ سانس، ۷۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۳۰۵ بلیت در ۲۵ سانس، ۲۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۱۸۰ بلیت در ۱۵ سانس، ۱۱۷ میلیون ریال است. اکران این فیلم از۲۰ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی، با فروش ۱۴۲ بلیت در ۱۶ سانس، ۹۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۱۱۶ بلیت در ۱۶ سانس، ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان، با فروش ۱۱۰ بلیت در ۱۵ سانس، ۶۴ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

۱۷. فیلم سینمایی لختگی به کارگردانی کاوه دهقان‌پور، با فروش ۶۵ بلیت در ۲۱ سانس، ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۸. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۵۱ بلیت در ۴ سانس، ۳۴ میلیون و ۳۰۰ ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۹. فیلم سینمایی نفرین آرتا به کارگردانی مجید کریمی، با فروش ۲۶ بلیت در ۹ سانس، ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ اغاز شده است.

۲۰. فیلم سینمایی کارزار به کارگردانی شهرام اسدزاده، با فروش ۲۸ بلیت در ۷ سانس، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲۱. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داودنژاد، با فروش ۱۹ بلیت در ۳ سانس، ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲۲. فیلم سینمایی خانه شیشه‌ای به کارگردانی امیر پورکیان، با فروش ۷ بلیت، ۲ سانس، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲۳. فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۲ بلیت در ۲ سانس، ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->