رمزگشایی ۳۱ فقره سرقت دوچرخه در مشهد کشف بیش از ۴۰ کیلو موادمخدر از یک خانه مسکونی در مشهد  وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: لزوم ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان و نقش راهبری آنان در آموزش دانش‌آموزان سفر به سریلانکا بهتره یا تایلند؟ پدیده گرد و غبار درهوای کلانشهر مشهد تا پایان امشب روند افزایش است شهروندان مشهد توصیه‌های خودمراقبتی دربرابر گردوغبار را رعایت کنند (۸ مهر ۱۴۰۳) فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است با اسفناج و خواص بی نظیرش آشنا شوید شیوع اختلال‌های روانی در زنان و مردان به ترتیب حدود ۲۵ و ۱۴ درصد است بارش باران و لغزندگی سطح معابر در جاده‌های احمدآباد و گناباد (۸ مهر ۱۴۰۳) شرایط عمومی متقاضیان فرزندخواندگی چیست؟ برای داشتن قلبی سالم چه‌کار باید کرد؟ تکمیل فرآیند اینترنتی تسویه حساب افراد دارای بیمه تکمیلیِ تامین اجتماعی دستور رئیس‌جمهور برای بازنگری و ساماندهی سهمیه‌های کنکور نخستین گروه زائران عمره به کشور بازگشتند (۸ مهر ۱۴۰۳) راز قتل هولناک مرد جوان توسط همسرش در مشهد فاش شد + عکس نداشتن آب شرب و کوچ اجباری مردم روستای محمد آباد در خواف افزایش دوونیم‌برابری هوای پاک در مشهد نسبت به سال گذشته زیباترین شهرهای اسپانیا که باید ببینید ماجراجویی در شمال: از بوم‌گردی در رشت تا ساحل‌های دنج بابلسر و زیبایی‌های ماسال پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳) | خروج سامانه بارشی از استان با جذاب ترین پارک آبی ازمیر آشنا شوید ترافیک پرحجم در بولوارهای سجاد و دانشجو و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۸ مهر ۱۴۰۳) داوطلبان کنکور ۱۴۰۴ برای رشته‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی و دامپزشکی بخوانند
سرخط خبرها

راز قتل هولناک مرد جوان توسط همسرش در مشهد فاش شد + عکس

  • کد خبر: ۲۹۱۳۳۱
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
راز قتل هولناک مرد جوان توسط همسرش در مشهد فاش شد + عکس
چهار متهم پرونده جنایت آتشین کمربند سبز مشهد که با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد و با دستورات ویژه قضایی دستگیر شده‌اند، راز این قتل هولناک را فاش کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، دوم اسفند سال گذشته، جسد سوخته جوانی داخل کانالی در حاشیه جاده کمربندی شمالی مشهد در حالی کشف شد که هیچ نشانی از هویت جوان مو بوکسوری وجود نداشت. پس از مدت‌ها تلاش، بالاخره هویت این جسد مجهول‌الهویه با گزارش مفقودی اعضای یک خانواده، لو رفت.

این در حالی بود که از اعضای دیگر این خانواده چهارنفره هیچ خبری نبود. بالاخره کارآگاهان به اطلاعاتی رسیدند که نشان می‌داد همسر مقتول زنده است و در نیشابور زندگی می‌کند. طولی نکشید که با دستگیری زن ۲۸ ساله راز این جنایت وحشتناک با انگیزه اختلافات خانوادگی با همدستی ۳ نفر دیگر فاش شد.

راز قتل هولناک مرد جوان توسط همسرش در مشهد فاش شد + عکس

کارآگاهان در ادامه تحقیقات و با راهنمایی‌های قاضی وحید خاکشور (قاضی ویژه قتل عمد) موفق شدند ۲ مرد غریبه را به همراه خاله زن مقتول دستگیر کنند. «عادل و عباس» ۲ متهم پرونده اعتراف کردند که «حسین-ش» (مقتول) را روی مبل با ضربات چماق کشته اند و جسد او را پس از انتقال به حاشیه کمربند سبز به آتش کشیده اند. بررسی‌های بیشتر در حالی ادامه دارد که هر ۴ متهم این پرونده جنایی با دستور قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد روانه زندان شدند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->