تاریخ و ساعت دیدار بایرلورکوزن و میلان | روسونری درپی تمدید روز‌های خوب تعیین تکلیف AFC برای حریف هندی تراکتور مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا۲ | مورایس در راه آسیا تاریخ و ساعت دیدار آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن | حمله پولدار‌های پاریسی به خانه توپچی‌ها زیارت والیبالیست‌های مشهدی پیش از اعزام به ارومیه ورزشگاه تختی آماده میزبانی از بازی استقلال - النصر آخرین وضعیت مونت پس از مصدومیت وحشتناک گاریدو به دنبال شکستن طلسم آسیایی خشم سیمئونه از جنجال کورتوا در دربی مادرید خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود نکونام در برزخ جاسم بن حمد سرباز پرسپولیس گاریدو را راضی کرد بازیکن چادرملو قراردادش را فسخ کرد العملود در پرسپولیس فیکس شد راهکار پرسپولیس برای حفظ اورونوف پرسپولیسی‌ها منتظر محرومیت بیرانوند هستند استعفای نکونام نه تایید شد، نه تکذیب! ساکت گزینه جانشینی نبی| سرپرست تیم ملی تغییر می‌کند
سرخط خبرها

استعفای نکونام نه تایید شد، نه تکذیب!

  • کد خبر: ۲۹۱۴۸۸
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
استعفای نکونام نه تایید شد، نه تکذیب!
گفته می‌شود جواد نکونام قصد دارد بعد از بازی امشب استقلال مقابل السد قطر استعفای رسمی خود را تقدیم مدیران استقلال کند. نزدیکان به نکونام استعفای او را نه تایید کردند نه تکذیب.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال بازی مهمی مقابل السد قطر که دو بار عنوان قهرمانی آسیا را به دست آورده، پیش رو دارد و چنانچه در این بازی به برتری برسد، ممکن است همه معادلات به نفع جواد نکونام تغییر کرده و جایگاه این مربی در استقلال سفت و محکم شود.

اما در عین حال که تحلیل می‌شود برد احتمالی استقلال در بازی مقابل السد جایگاه جواد نکونام را در استقلال محکم کند، اما خبر‌هایی از صبح روز بازی استقلال مقابل حریف قطری به گوش می‌رسد با این مضمون که شاید با وجود برتری استقلال مقابل رقیب قطری باز هم شاهد جدایی جواد نکونام از استقلال بوده و این مربی این بار استعفای کتبی خود را تقدیم مدیران باشگاه استقلال کند.


نکونام بار قبل استعفای خود را فقط به شکل شفاهی و در رسانه‌ها مطرح کرد که از لحاظ قانونی انتشار استعفاء با این سبک و سیاق هیچ اعتباری ندارد، اما این بار شنیده می‌شود سرمربی استقلال به دنبال انتشار استعفای کتبی خود است و قصد دارد حتی بعد از برتری تیمش مقابل السد نیز از سمتش کناره گیری کند.

البته نزدیکان به جواد نکونام این شایعه را نه تایید کردند و نه تکذیب.

با توجه به شرایط موجود باید منتظر اخبار بعد از بازی استقلال مقابل السد بود  واستراتژی جواد نکونام را به نظاره نشست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->