ورزشگاه تختی آماده میزبانی از بازی استقلال - النصر آخرین وضعیت مونت پس از مصدومیت وحشتناک گاریدو به دنبال شکستن طلسم آسیایی خشم سیمئونه از جنجال کورتوا در دربی مادرید خدابنده لو جانشین عالیشاه می‌شود سرباز پرسپولیس گاریدو را راضی کرد بازیکن چادرملو قراردادش را فسخ کرد العملود در پرسپولیس فیکس شد راهکار پرسپولیس برای حفظ اورونوف پرسپولیسی‌ها منتظر محرومیت بیرانوند هستند استعفای نکونام نه تایید شد، نه تکذیب! ساکت گزینه جانشینی نبی| سرپرست تیم ملی تغییر می‌کند حریف آسیایی تراکتور به ایران نیامد! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره| مصیبت تن‌هاخ نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(۸ مهر ۱۴۰۳) نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و موهان باگان + لینک و جزئیات سامان قدوس هم‌بازی قائدی و مغانلو شد + عکس نامجومطلق: نکونام با برد السد باخت دربی را جبران کند معمای شماره یک استقلال مقابل السد قطر| حسینی دروازه‌بان است یا خالدآبادی؟
سرخط خبرها

العملود در پرسپولیس فیکس شد

  • کد خبر: ۲۹۱۵۰۰
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
العملود در پرسپولیس فیکس شد
ستاره مراکشی پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در بازی امشب ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم پرسپولیس امروز در حالی به مصاف پاختاکور ازبکستان در هفته دوم لیگ نخبگان می‌رود که ایوب العملود ستاره مراکشی این تیم به ترکیب اصلی باز خواهد گشت.

این بازیکن در دربی ۱۰۴ به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد و موفق شد با یک پاس دیدنی پرسپولیس را در موقعیت پنالتی قرار دهد.

حالا به نظر می‌رسد که ایوب العملود با برطرف شدن مصدومیتش قادر خواهد بود پرسپولیس را در این بازی حساس که امشب برگزار می‌شود همراهی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->