باند حرفه‌ای فیشینگ در مشهد متلاشی شد (۹ مهر ۱۴۰۳) اموال کوروش کمپانی به فروش می‌رسد (۹ مهر ۱۴۰۳) زلزله ۶.۳ ریشتری روسیه را لرزاند (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش یک هزار نفری متقاضیان برای بورس دانشجویی در دانشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ وزیر آموزش و پرورش: خارج از شبکه معلمان کشور، بیش از ۵۰ هزار مربی آماده به کار داریم افزایش ۵۰ هزار نفری جمعیت دانش آموزی خراسان رضوی در سال ۱۴۰۳ پلیس فرودگاه: بیش از یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر در فرودگاه‌های کشور کشف شده است ویدئو | وقوع آتش سوزی در کنزالمال خرمشهر (۹ مهر ۱۴۰۳) شناسایی ۱۰ بیمار مبتلا به وبا در کشور | مرگ ناشی از بیماری نداشتیم (۹ مهر ۱۴۰۳) بازداشت ۷ لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در قم و تهران + عکس بررسی علت حمله شیر باغ وحش ارم به شیشه محل نگهداری‌اش از زبان کارشناسان محیط‌زیست بهره‌مندی ۵۰۰۰ زوج مشهدی از حمایت‌های طرح «پیوند ماندگار» از ابتدای تابستان تا امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۴۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۸ خودروی متخلف توقیف شدند (۹ مهر ۱۴۰۳) ماجرای قطع خدمات درمانی کارکنان بیمه‌شده تامین اجتماعی چیست؟ تشدید نظارت بر ارائه نحوه خدمات دارویی در شیفت شب داروخانه‌ها در مشهد تجهیز بخش سوختگی بیمارستان امام‌رضا(ع) به به‌روز‌ترین دستگاه تصویربرداری از بیماران سوختگی دستگیری مردی که قصد داشت اعضای خانواده همسر سابقش در اطراف مشهد را قتل عام کند + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۹ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان از فردا تا پنجشنبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با تأمین ۵۰ هزار میلیارد تومان آغاز شد + فیلم (۹ مهر ۱۴۰۳) آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز آموزش و پرورش تا پایان بهمن ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد افزایش توزیع شیرخشک در کشور | توزیع ۳ میلیون قوطی، طی ۱۰ روز گذشته ارائه خدمات غربالگری رایگان به افراد بالای ۶۰ سال در مشهد
سرخط خبرها

بازداشت ۷ لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در قم و تهران + عکس

  • کد خبر: ۲۹۱۵۸۱
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
بازداشت ۷ لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در قم و تهران + عکس
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ۱۰۰ نفر از اعضای تیم شرکت‌های هرمی دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ سعید راستی در طرح دستگیری و انهدام شرکت‌های هرمی که در مرکز پلیس اطلاعات فاتب برگزار شد؛ گفت: حاصل چند عملیات بین استان تهران و قم، دستگیری هفت لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای یک شرکت هرمی شد که در سراسر کشور فعالیت می‌کردند.

وی افزود: در روز‌های گذشته، پلیس قم گزارشی مبنی بر آدم ربایی یک پسر جوان دریافت کرد. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد پسر این خانواده به دنبال پیدا کردن کار به تهران آمده و چند روزی از آن خبری به دست خانواده نرسیده است.

بازداشت ۷ لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در قم و تهران+ عکس

راستی گفت: بر همین اساس پرونده‌ای در استان قم تشکیل شد و سحرگاه امروز با بررسی‌های بیشتر مشخص شد یک شرکت هرمی از طریق اگهی دادن در سایت‌های شیپور و دیوار به بهانه استخدام در شرکت‌های مختلف از افراد پول دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: سپس از این افراد برای مصاحبه و گزینش به تهران دعوت کرده و پس از قرار گذاشتن در یک پارک یا بوستان، فرد را به مخفیگاه خود برده و از خروج آنها از خوابگاه جلو گیری می‌کنند.

بازداشت ۷ لیدر اصلی و ۱۰۰ نفر از اعضای شرکت‌های هرمی در قم و تهران+ عکس

وی افزود: امروز شاهد هستیم حدود ۱۰۰ نفر فریب این افراد را خورده‌اند و با وعده استخدام مبالغ مختلفی از ۳۵ تا ۲۰۰ میلیون به آنها پرداخت کرده‌اند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: این افراد در مخفیگاه‌ها زندانی بودند و حتی تلفن همراه نیز نداشتند. حتی عده‌ای که قصد خروج داشتند را نیز به گروگان گرفته بودند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: هفت نفر لیدر اصلی این شرکت هرمی دستگیر شده‌اند و به نظر می‌رسد مبالغ بالایی نیز این افراد اخاذی کرده‌اند.

راستی خطاب به خانواده‌ها هشدار داد که فریب تبلیغات این شرکت‌ها در فصای مجازی را نخورند و اجازه ندهند فرزندان آنها با این افراد تعامل کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->