مجازات زورگیری چیست؟ افزایش مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای شهادت یک سرباز در پی صاعقه سردشت (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) بروز اختلالات خواب در ۴۷ درصد از زنان یائسه تاکید معاون رئیس جمهور بر نقش زنان در مدیریت تعادل بین کار و زندگی مهار آتش سوزی در «پارک ملی تندوره» درگز خراسان رضوی پس از ۸ ساعت تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی کشف جسد جوان افغان در جنوب تهران برخورد پراید با تیر چراغ برق در بلوار نماز مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) قتل خونین میهمان همسایه به بهانه یک پیاله ترشی زنجیره آسیب‌ها و آنچه سرقت را در راس بزه‌ها قرار می‌دهد آتش‌سوزی منزل مسکونی در چهارراه مجلسی مشهد + تصاویر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه معدن طبس به ۵۲ نفر دستگیری ۵ جوان شرور در شهرک رجائی مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) مسمومیت الکلی در مازندران ۱۳ فوتی برجای گذاشت (۱۱ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: خودکفایی در تأمین مواد اولیه دارویی نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است کمبود نیروی متخصص بیهوشی، از بزرگ‌ترین چالش‌های حوزه بیهوشی کشور است تیم دانش‌آموزان مخترع ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات انگلستان ۲ مدال نقره کسب کردند ترافیک نیمه‌سنگین در بولوار سجاد، میدان قائم(عج) و تقاطع خسروی در مشهد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حدود ۷۰ درصد سهم مالیات مودیان مالیاتی به مدرسه‌سازی اختصاص داده شده است تذکر دوباره قالیباف: دولت باید قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند + فیلم (۱۱ مهر ۱۴۰۳) درباره مهم‌ترین پیامد‌ منفی استفاده زیاد از گوشی تلفن همراه | همراه آزار چرا مردم از دسترسی به نان سالم و استاندارد، محروم هستند؟
سرخط خبرها

تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی

  • کد خبر: ۲۹۲۱۶۸
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
تقدیر دهه هشتادی‌های مشهد از «وعده صادق ۲» پاسداران انقلاب اسلامی
جمعی از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه مشهد با حضور در مقابل ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع) از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترور شهید اسماعیل هنیه و شهدای جبهه مقاومت تقدیر کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح روز ۱۰ مردادماه که خبر تلخ شهادت اسماعیل هنیه به گوش مردم مهمان نواز ایران رسید، خون به دل آنها شد. مهمان آنها در خانه آنها توسط مزدوران یک دولت جعلی به شهادت رسیده بود. از همان روز، تجمعات مردمی برگزار شد و یکصدا، خواستار اقدام متقابل و مجازات مجرمان این حادثه تلخ شدند. این مردم، «وعده صادق» سپاه را هم دیده بودند و دلشان گرم بود که نیرو‌های مسلح کشور در دفاع از عزت و شرف و آبروی کشور، مرز نمی‌شناسند.

روز‌ها گذشت و صهیونیست‌های دولت جعلی اسرائیل، همچنان در تب و تاب پاسخ بودند. اما تدبیر فرماندهان این بود که پاسخ باید در زمان و جایگاه مناسب داده شود.

اما سید مقاومت که به شهادت رسید، دیگر مجالی برای پاسخ باقی نماند. همین شد که در سومین روز شهادت دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان، انتظار مردم به پایان رسید و وعده صادق دیگری رقم خورد دقیق تر، حساب شده‌تر و با قدرت بیشتر. برای این که صهیونیسم مطمئن شود که «وعده صادق ۱» فقط دستگرمی بوده و توان دفاعی این کشور، بیش از تصور آنها است.

تقدیر از عملیات وعده صادق ۲ سبزپوشان سپاه

از دیشب که خبر «وعده صادق ۲» منتشر شد، تجمعات مردمی در نقاط مختلف کشور تشکیل شد و مردم در گوشه و کنار ایران اسلامی، از اقدام انتقام‌جویانه سربازانشان در نیرو‌های مسلح کشور حمایت کردند. امشب (۱۱ مهرماه) نیز جمعی از دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب حوزه‌های علمیه مشهد، با حضور در مقابل ستاد فرماندهی سپاه امام رضا (ع) ضمن تقدیر از اقدام سپاه پاسداران، بر ایستادگی در کنار نیرو‌های مسلح برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل، تاکید کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز با حضور در این تجمع، ضمن تقدیر متقابل از حمایت مردم از نیرو‌های مسلح، بر توان و آمادگی رزمی همه جانبه نیرو‌های مسلح بر دفاع از کشور و حمایت از محور مقاومت تا نابودی رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس شریف، تاکید کرد.

گفتنی است امشب بیش از ۵۰۰ نفر از دانشجویان مشهد رهسپار تهران می‌شوند تا ضمن شرکت در مراسم رژه دانشجویان سراسر کشور که قرار است فردا در مسیر میدان فلسطین تا لانه جاسوسی آمریکا برگزار می‌شود، شرکت کنند و روز جمعه نیز نماز را به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->