انتخاب دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور هر چهار ثانیه یک نفر به آلزایمر مبتلا می‌شود سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع ویروس مسری و کشنده ماربورگ هشدار داد وعده‌های متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان چه زمانی به معنای واقعی عملی می‌شود؟ فوت ناگهانی دانش‌آموز مینودشتی در حیاط مدرسه (۱۲ مهر ۱۴۰۳) یک‌سوم عمل‌های بیماری صرع ایران در مشهد انجام شده است واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در جاده ملک آباد - مشهد پایان زورگیری‌های وحشتناک باند عقاب‌های خون‌آلود در مشهد + عکس ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای سجاد و امام‌خمینی(ره) و میدان شهید فهمیده مشهد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود پیش‌بینی می‌شود تا سال ۱۴۳۰ یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند وابسته به مراقبت در کشور داشته باشیم همایش بین‌المللی بیماری صرع در مشهد آغازبه‌کار کرد (۱۲ مهر ۱۴۰۳) ضروت تلاش برای بهبود کیفیت زندگی سالمندان| علائم افسردگی در سالمندان از فردی به فرد دیگر متفاوت است همه آنچه که برای برنامه‌ریزی سفر نیاز دارید | بسیار سفر باید تا پخته شود خامی لایحه شرح‌ وظایف وزارتخانه میراث فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در حال تصویب است اعلام نتایج اولیه آزمون صلاحیت حرفه‌ای سازمان روانشناسی افزایش حدود ۳۰۰ درصدی هزینه دریافت گواهینامه و سکوت پلیس راهور هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یک ویروس تنفسی خطرناک برخی شهروندان مشهدی از افزایش ناگهانی هزینه‌های قبض برق گلایه‌مندند | تعویض اجباری کنتور برق چکار کنیم در فصل پاییز کمتر دچار سرماخوردگی و آنفلوآنزا شویم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳) | آغاز روند کاهش دما در استان از فردا جذب ۱۰ هزار معلم در آموزش و پرورش خراسان رضوی میزبانی ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی از جشن عاطفه‌ها رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: در کنار مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

میزبانی ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی از جشن عاطفه‌ها

  • کد خبر: ۲۹۲۲۲۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
میزبانی ۵۵۰ مدرسه خراسان رضوی از جشن عاطفه‌ها
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: در ۵۵۰‌ مدرسه استان هدایای دانش‌آموزان برای اهدا به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرکل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) استان گفت: در ۵۵۰‌مدرسه استان هدایای دانش‌آموزان برای اهدا به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جمع‌آوری می‌شود.
رضا سلم‌آبادی در گفتگو با شهرآرا همچنین از حضور سی کارناوال دانش‌آموزی در استان و مشهد خبر داد که هدف آنها جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند با حفظ کرامت آنهاست.
وی بیان کرد: ماهیت جشن عاطفه‌ها این است که دانش‌آموزان به بچه‌های هم‌سن‌و‌سال خود که در حال تحصیل‌اند، اما از نظر مالی در مضیقه قرار دارند، کمک کنند.

۵۷‌هزار دانش‌آموز، تحت‌حمایت کمیته‌امداد

وی با بیان اینکه ۵۷‌هزار دانش‌آموز نیازمند تحت‌حمایت کمیته‌امداد استان قرار دارند، تأکید کرد: علاوه‌بر این‌ها تعداد دیگری هم هستند که تحت‌حمایت کمیته امداد قرار ندارند، اما نیازمند‌ند و از نقاط مختلفی معرفی می‌شوند و به آنها نیز کمک می‌کنیم.

سلم‌آبادی گفت: شروع جشن عاطفه‌های امسال از ۱۵‌مرداد‌ماه بوده و تا ۱۵‌مهر‌ماه ادامه دارد، اما باز هم به این دو ماه اکتفا نمی‌کنیم، زیرا سال تحصیلی ۹‌ماه است. اوایل شروع سال تحصیلی، دانش‌آموزان بیشتر به نوشت‌افزار و پوشاک نیاز دارند، اما پس از شروع مدرسه هزینه ایاب‌و‌ذهاب این دانش‌آموزان، شهریه کلاس‌های آمادگی کنکور، هزینه دانش‌آموزانی که در خوابگاه ساکن هستند و‌... نیز باید پرداخت شود.

پیش‌بینی ۶۰‌میلیاردی برای کمک‌های مردمی

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۰‌هزار بسته برای مهر‌ماه به دانش‌آموزان تحویل داده شده یا در حال توزیع است، افزود: پیش‌بینی‌مان این است که در پایان اسفند امسال، مردم بیش از ۶۰‌میلیارد تومان کمک نقدی، خدمات و کالا برای دانش‌آموزان نیازمند درنظر بگیرند. سال گذشته این رقم حدود ۵۱‌میلیارد تومان بوده است که انتظار می‌رود این رقم امسال حدود ۱۰‌میلیارد تومان افزایش پیدا کند. 

وی افزود: هر‌جا که لازم باشد، هر‌کاری که نیاز باشد انجام می‌دهیم که دانش‌آموزان نیازمند شناسایی، جذب و البته حمایت شوند تا به جایی که باید برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->