کاهش قیمت در بازار خودرو‌های خارجی (۱۴ مهر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | ریزش ۱۲ میلیونی قیمت کوییک اتوماتیک رصد جدی اتحادیه املاک مشهد درخصوص سکونت اتباع غیرمجاز در حاشیه شهر مشهد قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان هشدار نسبت به افزایش ۲۰ درصدی قیمت نفت در پی مختل‌شدن تولید ایران بازار ارز سیگنال جنگ را دریافت نکرد افتتاح حساب بانکی با یک شرط جدید اعلام شد کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیلاب با اجرای عملیات آبخیزداری بیش از ۶۷ هزار واحد مسکن مهر در کشور باقی مانده است قیمت عمده فروشی میوه در مشهد اعلام شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) | هلو با دو قیمت در بازار توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار نگاهی به ششمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات مبلمان و صنایع وابسته در مشهد | بازار سرد صنعت مبلمان افت قیمت خودرو با یک شرط مهم (۱۴ مهر ۱۴۰۳) بررسی واکنش بازار‌های مالی به تحولات منطقه و عملیات وعده صادق ۲ | نوسان هیجانی در بازار دارایی‌ها بازگشت ساعت آغازبه‌کار ادارات به روال گذشته، از ۱۵ مهر ۱۴۰۳ حباب سکه به ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید | کاهش ۱۳ دلاری قیمت انس جهانی طلا (۱۳ مهر ۱۴۰۳) دلار کاهشی می‌شود (۱۳ مهر ۱۴۰۳) تاکید مدیرکل اروپا و آمریکا سازمان توسعه تجارت بر تسهیل در تجارت ایران و کشور‌های عضو بریکس پلمب بیش از ۶۰۰ بنگاه املاک فاقد مجوز در مشهد اجاره خانه به اتباع خارجی غیرمجاز در مشهد تخلف است افزایش نرخ دلار فروکش می‌کند؟ (۱۲ مهر ۱۴۰۳) تا پایان سال ۱۴۰۳، خراسان رضوی ۲۶۴ تا ۲۸۴ تن زعفران تولید می‌کند پرداخت تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور دلار هم افزایشی شد | دلار در کانال ۶۲ هزار تومان سرپرست بانک مسکن منصوب شد پیش‌بینی جدید از قیمت دلار و سکه | برای خرید طلا و سکه چه زمانی باید اقدام کرد؟
سرخط خبرها

توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار

  • کد خبر: ۲۹۲۴۵۱
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار
رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: هم‌اکنون هر کیلو گوشت منجمد با نرخ ۳۰۰ هزار تومان و گوشت گرم با ۳۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور پوریان در این باره تصریح کرد: از ابتدای ماه دوم تابستان با کاهش قیمت دام در بازار روبرو بودیم که سپس این امر به لاشه رسیده است، حال با استمرار این روند انتظار می رود که کاهش قیمت گوشت در خرده فروشی ها محقق شود.

 به گفته او، با توجه به ازدیاد تقاضا برای گوشت های تنظیم بازار، فروش گوشت داخل در قصابی ها  کاهش یافته است؛ بنابراین در بخش خرده فروشی با افزایش عرضه باید شاهد کاهش قیمت در  قطعات باشیم.

پوریان ادامه داد: در نیمه دوم سال ، تقاضا برای مصرف گوشت افزایش می یابد که استمرار واردات در کنار زایش بره های پاییز موجب شده تا نوسانات بازار به طور کامل از بین رود که بر این اساس ناترازی بخش تولید و بازار تا حدودی مرتفع شده است.

 رئیس شورای تامین کنندگان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون هر کیلو گوشت منجمد با نرخ ۳۰۰ هزار تومان و گرم ۳۷۰ هزار تومان عرضه می شود که به طور کلی طی ماه های اخیر، ناترازی بخش تولید و بازار از طریق واردات تا حدودی مرتفع شده است که در صورت رفع آن به طور کامل شاهد کنترل بازار خواهیم بود.

 او قیمت کنونی هر کیلو دام سبک را ۲۷۰ هزار تومان و دام سنگین را ۱۷۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: اکنون قیمت هر کیلو لاشه گوسفندی درب کشتارگاه ۵۵۰ هزار تومان است‌ که با استمرار روند کاهشی قیمت دام پیش بینی می شود که به نرخ متعادل در بازار دست یابیم.

پوریان جمعیت کنونی دام سبک را ۷۰ میلیون راس اعلام کرد و گفت: ۱۱ تا ۱۲ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است و از طرفی پیش بینی می شود که با زایش های پاییز ۸ میلیون راس دیگر بر جمعیت دام افزوده شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->