فیلم سینمایی «جوکر ۲» در بحران فروش «طنزیم» شهرام شکیبا روی آنتن شبکه نسیم + زمان پخش صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی برگزاری کارگاه آموزشی «هوش مصنوعی در هنر» در مشهد پیام وزیر ارشاد و رئیس سازمان سینمایی به جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس
سرخط خبرها

صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی

  • کد خبر: ۲۹۲۵۹۴
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
صدرنشینی «پاندای کونگ‌فوکار ۴» و «سگ‌های نگهبان قدرتمند» از نگاه کودکان ایرانی
سایت آپارات نام پنج انیمیشن خارجی که رتبه‌های نخست بازدید از سوی کودکان ایرانی را به خود اختصاص داده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آمار رسمی ثبت‌شده در سایت «آپارات» از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور و همزمان با پایان تعطیلات تابستان برای کودکان و دانش‌آموزان، نسخه دوبله پنج انیمیشن سینمایی در رتبه نخست پربیننده‌ترین آثار قرار دارند.

دو انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ‌فوکار ۴»  با ۸۹ میلیون دقیقه بازدید و انیمیشن سینمایی «سگ‌های نگهبان قدرتمند» با ۸۸ میلیون دقیقه بازدید به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم این فهرست قرار دارند.

همچین انیمیشن سینمایی «من نفرت انگیز ۴» به کارگردانی کریس رناد که در کمپانی ایلومینیشن تولید شده و در سال ۲۰۲۴ به نمایش درآمد با ثبت حدود ۷۸ میلیون دقیقه بازدید در رتبه بعدی قرار دارد.

انیمیشن «درون‌ و بیرون ۲» هم که در سال ۲۰۲۴ به سینماها آمد، با ۵۰ میلیون دقیقه بازدید در رتبه چهارم و انیمیشن سینمایی ««اژدهای آرزوها» با ۲۳ میلیون دقیقه بازدید در رتبه پنجم قرار دارند.

در رتبه‌های بعدی هم اسامی انیمیشن‌های محبوب دیگری همچون «هتل ترانسیلوانیا ۳» با  حدود ۱۷ میلیون دقیقه و «گیسو کمند» با ۱۶ میلیون دقیقه بازدید به چشم می‌خورد.

این آثار به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->