ویدئو فرصت سوزی عجیب طارمی مشهد؛ شهری آماده میزبانی مقدماتی جام جهانی مصدومیت وحشتناک کارواخال + فیلم | کاپیتان رئال فصل را از دست داد رکوردشکنی پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر رضاییان و محمدی یکدیگر را آنفالو کردند +عکس و فیلم سهراب هم تمرین استقلال را تعطیل کرد ملی پوشان کشتی سوژه تبلیغاتی شدند! محرومیت دوماهه در انتظار فکری؟ بختیاری‌زاده: بودن یا نبودن من در استقلال مهم نیست سیدمهدی رحمتی: پنالتی تیم من سوخت انتقاد تند سید حسین حسینی از مدیران استقلال| شماره یک استقلال به سیم آخر زد پخش زنده بازی اینتر و تورینو (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ورود هیات مدیره پرسپولیس به قرارداد جنجالی ارونوف بازی با ایران را به چادرملو ترجیح داد؟ | پشت پرده غیبت ستاره پرسپولیس گاریدو ایران را ترک می‌کند اعتراض بیرانوند چقدر هزینه دارد؟ ادعای عجیب درویش در مورد پرونده بیرانوند قرارداد ۳ ساله بیرانوند و تراکتور بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مجموعه ورزشی ثامن الائمه (ع) + عکس و فیلم نتیجه بازی استقلال و هوادار تهران(۱۴ مهر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد بدون نکو!
سرخط خبرها

عملکرد ضعیف مشهدی‌ها در لیگ‌برتر فوتسال امیدها

  • کد خبر: ۲۹۲۶۳۷
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
عملکرد ضعیف مشهدی‌ها در لیگ‌برتر فوتسال امیدها
رقابت‌های دور گروهی لیگ‌برتر فوتسال امیدهای کشور با صعود تیم‌های سپاهان نوین اصفهان و ستارگان مهرآفرین تهران از گروه اول و هیئت قم و مس سونگون از گروه دوم به مرحله بعدی به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های استعداد‌های درخشان و فرش‌آرای مشهد در این دوره از رقابت‌ها به‌ترتیب در گروه اول و دوم در جایگاه‌های سوم و چهارم گروه‌‎های شش‌تیمی قرار گرفتند. با اعلام حمید طیبی، مسئول کمیته فوتسال استان خراسان‌رضوی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله بعد رسیدند و تیم‌های پنجم و ششم به دسته پایین‌تر سقوط کردند. نکته جالب اینکه در روز پایانی استعداد‌های درخشان شانس صعود را از دست داد و فرش‌آرا با لطف گل زده بیشتر از تیم پنجم جدول، در لیگ‌برتر باقی ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->