فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب‌الله به شرکت صنایع نظامی در شمال اسرائیل (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آخرین خبر‌ها از سرنوشت هاشم صفی الدین سخنگوی وزارت خارجه: منطقه باید قدردان فداکاری‌های سوریه در مصاف با تروریسم باشد عراقچی: پاسخ ما به هر تجاوز رژیم صهیونیستی قوی‌تر خواهد بود رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد یک فرمانده حماس در لبنان به شهادت رسید (۱۴ مهر ۱۴۰۳) ضعف رژیم صهیونیستی در برخورد با پهپاد‌های مقاومت عراق ضاحیه بیروت دوباره تحت حملات شدید رژیم صهیونیستی قرار گرفت (۱۴ مهر ۱۴۰۳) حمله موشکی حزب الله به شهرک «کرمئیل» در شمال فلسطین اشغالی انتقاد شدید عراقچی در دیدار با وزیر خارجه سوریه از بی‌عملی شورای امنیت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی گفتگو و رایزنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل آیت‌الله علم‌الهدی: موقعیت‌شناسی و مقابله با جریان نفوذ وظیفه اصلی پلیس هوشمند است لاوروف: عدم محکومیت حمله اسرائیل به لبنان توسط آمریکا، دلیل گسترش جنگ است اقرار وال‌استریت‌ژورنال به توان موشکی ایران | تهران حالا راحت‌تر می‌تواند به زیرساخت‌های اسرائیل حمله کند آیت‌الله علم‌الهدی: نخبگان در فرازونشیب‌های جامعه، روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند | رمز موفقیت مطالبه‌های اجتماعی، مردمی‌شدن است دستور پزشکیان برای بررسی وضعیت اینترنت در کشور رایزنی دولت با مجلس برای حل مشکل استعفای عبدالکریم حسین‌زاده فرمانده کل ارتش: در صورت هر اقدام نسنجیده دشمن صهیونیستی، پاسخی سخت‌تر از عملیات قبل خواهیم داد فوت ۵ نفر در همدان به علت پایین‌افتادن از درخت گردو ویدئو | کنایه بی سابقه مجری مصری به حکام عرب و تمجید از حمله موشکی ایران به اسرائیل عراقچی با بشار اسد دیدار کرد (۱۴ مهر ۱۴۰۳) + عکس و فیلم ترافیک نیمه‌سنگین در بولوارهای عبادی و دانشجوی مشهد (۱۴ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد

  • کد خبر: ۲۹۲۶۴۳
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت شد
بنا بر گزارش‌های رسانه‌ای، رئیس جمهور آرژانتین متن سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل را کپی برداری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «خاویر میلی» رئیس جمهور آرژانتین به کپی برداری سخنرانی خود در سازمان ملل متهم از یک درام سیاسی آمریکایی شد.

یک رسانه آرژانتینی گزارش داد که «کارلوس پاگنی» روزنامه نگاری است که برای اولین بار متوجه شباهت قابل توجه بین بخش‌هایی از سخنرانی مایلی در مجمع عمومی سازمان ملل و بخشی از درام آمریکایی به نام «بال غربی» شد.

رئیس جمهور آرژانتین ۲۶ سپتامبر در سخنرانی خود در سازمان ملل گفت: ما به آزادی بیان برای همه اعتقاد داریم. ما به آزادی عبادت برای همه اعتقاد داریم. ما به آزادی تجارت برای همه اعتقاد داریم.

میلی در ادامه گفت: ما معتقدیم که همه باید فارغ از ظلم و ستم زندگی کنند، چه در قالب ظلم سیاسی، چه بردگی اقتصادی یا تعصب مذهبی. این ایده اساسی نمی‌تواند صرفاً در قالب کلمات باقی بماند. باید از نظر واقعی، دیپلماتیک، اقتصادی و مادی از ایده حمایت شود.

گفته می‌شود که این بخش از سخنرانی مایلی، از دارم آمریکایی مذکور برگرفته شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->